eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja wycieczek edukacyjnych dla 35 szkół podstawowych uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Warszawa: Organizacja wycieczek edukacyjnych dla 35 szkół podstawowych uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 64722 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie , ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6353289, faks 22 8877828.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://centrum.mscdn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek edukacyjnych dla 35 szkół podstawowych uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa organizacji wycieczek edukacyjnych dla każdej z 35 szkół podstawowych uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie minimum jednej wycieczki edukacyjnej dla każdej z 35 szkół uczestniczących w Projekcie MCTIK - łącznie do realizacji jest 35 wycieczek edukacyjnych. 3. Dane adresowe 35 szkół uczestniczących w projekcie Mazowieckie Centra Talentu i Kariery znajdują się w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi usługa transportu uczestników. 5. Czas trwania jednej wycieczki dla jednej grupy uczestników obejmuje jeden dzień. 6. Miejscem realizacji zamówienia jest m. st. Warszawa. 7. Uczestnikami wycieczek będą uczniowie szkół podstawowych w wieku od 6 do 12 lat z opiekunami. 8. Skład osobowy jednej grupy uczestników obejmuje łącznie 50 osób: a) 45 uczniów, b) 5 opiekunów, 9. Liczba grup wynosi 35. 10. Zamawiający przewiduje podział grupy na 3 podgrupy warsztatowe (po 15 uczniów), przy czym podział ten, będzie dokonany z uwzględnieniem wieku uczestników: a) 6-9 lat lub b) 9-12 lat. 11. Wykonawca zapewnia jednego pilota wycieczek/przewodnika turystycznego (dla całej grupy) i trzech prowadzących zajęcia warsztatowe (po jednej osobie dla każdej podgrupy). 12. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania stosownych upominków dla wszystkich uczestników wycieczek (np. dyplomy, maskotki, gadżety itp.). 13. W ramach zadania Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki wstęp do jednego zaproponowanego obiektu kultury lub edukacji, w szczególności: a) Centrum Nauki I Kultury im. M. Kopernika, b) Muzeum Powstania Warszawskiego, c) Zamek Królewski, d) Pałac na wodzie, e) Ogród botaniczny, f) Ogród zoologiczny, g) Filharmonia Narodowa, h) Teatr Narodowy, i) Teatr Małego Widza, j) Teatr Bajka, k) Muzeum Fryderyka Chopina, l) Muzeum Wojska Polskiego, m) Bazylika archikatedralna św. Jana Chrzciciela, n) Katedra Metropolitalna Św. Marii Magdaleny, o) Synagoga im. Małżonków Nożyków, p) Meczet. lub inne obiekty o równoważnym charakterze kulturalnym lub edukacyjnym. 14. Zaproponowane obiekty muszą stanowić integralną część tematyki programów edukacyjnych. 15. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nadzoru nad realizacją wycieczek edukacyjnych poprzez oddelegowanie co najmniej jednej osoby do monitorowania prawidłowego przebiegu przedmiotu zamówienia. Osobą nadzorującą ze strony Wykonawcy może być osoba pełniąca jednocześnie funkcję pilota wycieczek/przewodnika turystycznego. 16. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji wszystkich następujących programów edukacyjnych: a) Szlakiem warszawskich legend. b) Warszawa miastem tolerancji wyznaniowej. c) Szlak Powstania Warszawskiego. d) Warszawa Fryderyka Chopina. e) Warszawa Janusza Korczaka. 17. Jedna wycieczka edukacyjna trwa 6 godzin i obejmuje: a) 2 godziny przeznaczone na poznawanie, edukacyjne zwiedzanie Warszawy, b) 3 godziny przeznaczone na warsztaty edukacyjne (przyrodnicze, folklorystyczne, teatralne, fotograficzne, plastyczne, muzyczne, taneczne, lekcje muzealne, gra miejska lub gry terenowe), c) 1 godzinę przeznaczoną na posiłek. 18. Każdy zaproponowany warsztat edukacyjny musi być rodzajowo różny. Nie jest dopuszczalne zorganizowanie jednego rodzaju warsztatu edukacyjnego podczas wszystkich wycieczek (np. tylko gry terenowe). Warsztaty powinny być dostosowane programowo i metodycznie do wieku uczniów określonych podgrup warsztatowych (6-9 lat lub 9-12 lat). Ewentualne późniejsze zmiany rodzajów warsztatów edukacyjnych muszą być poprzedzone każdorazowo zgodą Zamawiającego. 19. Realizacja zadań musi odbywać się przez 6 godzin pomiędzy godz. 09.00 - 18.00 od poniedziałku do soboty, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 20. W ciągu 5 dni po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia propozycji harmonogramu realizacji programów edukacyjnych. 21. W ramach zadania, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wycieczki ciepły posiłek, do wyboru: jarski lub mięsny, w postaci a) dania głównego - zamiennie: ziemniaki, frytki, makaron, kasza, ryż, pierogi - 300 g/os, mięso lub ryba - 150 g/os, surówki z warzyw 2 rodzaje na obiad - po 100 g/os b) napój - zamiennie: kompot, sok lub herbata. 22. Przygotowane posiłki muszą odpowiadać zasadom dobrego żywienia dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 23. Zapewnienie, w ramach nadzoru, nieodpłatnie pobytu z posiłkiem przedstawicielom Zamawiającego po jednym na każdej wycieczce. Obecność przedstawiciela Zamawiającego zostanie każdorazowo zgłoszona na minimum 7 dni przed wycieczką. 24. Czas realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2013 r. 25. Ilość i terminy realizacji poszczególnych programów edukacyjnych zostaną podane niezwłocznie Wykonawcy po podpisaniu umowy. 26. Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba wycieczek edukacyjnych może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy. W przypadku zaistnienia przywołanych okoliczności, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość niezrealizowanych wycieczek edukacyjnych. 27. Zmiana liczby wycieczek edukacyjnych nie może być większa niż 3. 28. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 29. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ. Przedstawienie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub wydruku zaświadczenia elektronicznego jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi być wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz w/w dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte zorganizowanie co najmniej 5 tożsamych z przedmiotem zamówienia usług zorganizowania wycieczek edukacyjnych o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) łącznie. Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi były lub są wykonywane należycie stanowią wzór załącznik nr 4 do SIWZ, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentów dołączonych do oferty, potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz w/w dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca dysponuje odpowiednią kadrą zdolną do wykonania zamówienia: minimum jedną osobę odpowiedzialną m.in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania która posiada uprawnienia przewodnika turystycznego lub pilota wycieczek zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. Nr 223, poz. 2268) oraz minimum trzy osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych (przyrodniczych, folklorystycznych, teatralnych, fotograficznych, gra miejska lub gra terenowa), posiadających odpowiednie doświadczenie. Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez Wykonawcę, ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) aktualną przez okres realizacji umowy (np. opłacona polisa). Posiadanie przez Wykonawcę ważnej na dzień otwarcia ofert gwarancji ubezpieczeniowej na kwotę min. 65.000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) spełniającej wymogi o ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz w/w dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniona oferta przetargowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami, że posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania określonej działalności. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ważnej na dzień otwarcia ofert gwarancji ubezpieczeniowej na kwotę min. 65.000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) spełniającej wymogi o ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych. Opis 5 programów edukacyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, adwokata lub radcę prawnego jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Zamawiający dokona w drodze aneksu uaktualnienia stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującą ustawą od towarów i usług. Uaktualniona stawka podatku VAT będzie obowiązywała w dalszej części realizacji zamówienia wynikającej z umowy, b) w zakresie terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należnego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, c) zmiana wynikać może ze zmniejszenia zapotrzebowania Zamawiającego na zrealizowanie ilości wycieczek edukacyjnych, w wyniku zmniejszenia liczby grup uczestników poprzez wskazanie mniejszej od pierwotnej liczby grup. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone odpowiednio o niezrealizowane wycieczki edukacyjne dla poszczególnych grup.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mscdn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa w sekretariacie MSCDN..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mazowieckie Centra Talentu i Kariery współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.