eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytna › Rewitalizacja poprzez rekultywację terenów byłego PPH w Szczytnej przy ulicy Wolności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Szczytna: Rewitalizacja poprzez rekultywację terenów byłego PPH w Szczytnej przy ulicy Wolności
Numer ogłoszenia: 6466 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) , ul. Wolności 42/13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, faks 074 8683020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja poprzez rekultywację terenów byłego PPH w Szczytnej przy ulicy Wolności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rekultywacyjnych, robót związanych z wykonaniem ciągów pieszych i parkingu, robót instalacyjnych elektrycznych, robót związanych z wykonaniem sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz robót związanych z zagospodarowaniem terenu zgodnie z częścią 5 i 6 niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przelewem na rachunek bankowy wskazany w SIWZ. Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego). Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w art. 45 ust.6 u.p.z.p.. Za dowód wniesienia wadium w formie pieniądza będzie uznawany dokument potwierdzający jego wniesienie w formie przelewu przed terminem składania ofert tzn. wpłata wadium musi zostać dokonana w takim terminie, aby wpłacone pieniądze znalazły się na koncie Zamawiającego do dnia składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uznaje się te, które znajduje się już na koncie Zamawiającego (liczy się data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego a nie data wpłaty - polecenia przelewu). Wykonawca, który załączy dowód przelewu wadium, a okaże się, że do terminu składania ofert nie wpłynęło ono na konto Zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. Wadia wniesione w formach innych niż pieniądz należy dołączyć do oferty i złożyć razem z nią w terminie składania ofert. 9. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że ich doświadczenie i kwalifikacje zawodowe są wystarczające do wykonywania prac objętych zamówieniem. 10. Wykaz posiadanego lub wynajętego sprzętu, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 11. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przedstawienie przedmiotowych wykonanych robót na wartość przekraczającą 400 000,00 zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Dane dotyczące podwykonawców zakres powierzonych im prac do wykonania, oraz oświadczenie Wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 14. Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 5e) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. Jeżeli Wykonawca załączy do oferty kosztorys o treści opisującej przedmiot zamówienia w sposób różniący się od wzoru załączonego do SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 15. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy) wraz wypełnieniem wszystkich pozycji dotyczących Wykonawcy. 16. Wypełniony harmonogram robót wg cz. 7 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczytna, ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna, pokój nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, Priorytet IV, Działanie 4.5 - Rekultywacja obszarów zdegradowanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.