eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych w m. Szklary, Dylągówka i Grzegorzówka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Hyżne: Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych w m. Szklary, Dylągówka i Grzegorzówka.
Numer ogłoszenia: 64599 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne , Hyżne 103, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 017 2295002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hyzne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych w m. Szklary, Dylągówka i Grzegorzówka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni na drogach w sołectwach: Szklary, Grzegorzówka i Dylągówka. Szczegółowy zakres robót: a) Szklary: - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego - 1178 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 5 cm - 1140 m2 b) Grzegorzówka: - likwidacja przełomów - 180 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 4 cm - 1360 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 3 cm - 1360 m2 - wykonanie poboczy z pospółki grubości 10 cm - 340 m2 c) Dylągówka: - likwidacja przełomów - 120 m2 - wykonanie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia grubości 7 cm - 267 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 5 cm - 257,5 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 4 cm - 992,5 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumicznej żwirowo-piaskowej grubości 3 cm - 992,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Spełniają wymagania o których mowa w pkt 2 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 2.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.6 Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt transportowy do transportu mas bitumicznych odpowiadający warunkom terenowym na poszczególnych drogach. 2.7 Wykonawca zapewni sprzęt własny bądź wynajmowany do układania mas bitumicznych przy minimalnej szerokości jezdni - 2,5 m Uwaga! Drogi przeznaczone do remontu nawierzchni położone są w terenach pagórkowatych (Szklary i Dylągówka) z dostępem do nich poprzez inne drogi ze znaczną gęstością zabudowy. Stąd Wykonawca musi zapewnić dostawę mas bitumicznych i kruszywa samochodami o stosunkowo niedużej ładowności i gabarytach (wymagania pkt 2.6). Planowana do remontu nawierzchni droga w m. Dylągówka ma mieć jedynie 2,5 m szerokości, toteż Wykonawca zapewni, że posiada lub ma możliwość wynajmu rozścielacza mas bitumicznych o rozstawie układania masy minimum 2,5 m (wymagania pkt. 2.7) 3. Wymagania dot. Gwarancji: Na wykonany przedmiot umowy wykonawca udzieli gwarancji w ilości: 3 lat od daty odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.hyzne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Hyżne, 36-024 Hyżne 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Hyżne, 36-024 Hyżne 103 pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.