eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przebudowa budynku Sceny na Zapleczu Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Toruń: Przebudowa budynku Sceny na Zapleczu Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu,
Numer ogłoszenia: 64572 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Wilama Horzycy, Plac Teatralny 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6225021, 6555499, fax 056 6223717.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Sceny na Zapleczu Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku Sceny na Zapleczu Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu, które polegać będą, w części I zamówienia, na: 1) Przebudowie i wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych, zasilania platformy (dźwigu towarowego), oświetlenia zewnętrznego, wymianie istniejących tablic rozdzielczych w budynku Sceny na Zapleczu oraz przebudowie istniejącej instalacji sygnalizacji i włamania poprzez montaż przewodów p/t.; 2) Przebudowie wewnętrznej instalacji wodociągowej poprzez wymianę istniejącego odcinka wodociągu fi 32 na fi 80 w pomieszczeniu węzła wodociągowego; 3) Adaptacji istniejących toalet na II piętrze budynku; 4) Wykonaniu robót ogólnobudowlanych wewnętrznych wykończeniowych - tynkarskich i malarskich po wykonaniu robót określonych w pkt. 1-3 Część II zamówienia 1) Wymiana stolarki okiennej w budynku Sceny na Zapleczu; 2) Wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych wykończeniowych - tynkarskich i malarskich po wymianie stolarki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 8000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100. Wykonawca, który składać będzie ofertę tylko na część I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100, Wykonawca, który składać będzie ofertę tylko na część II zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100, Wykonawca wnosi wadium w formie pieniężnej, lub w innej formie przewidzianej przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 do SIWZ - wykonawca zobowiązany jest do wykazania wykonania min po 1 robocie z branży elektrycznej (wewnętrzne instalacje elektryczne), z branży ogólnobudowlanej w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz robót branży sanitarnej. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż oraz kopie przynależności do PIIB. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 10
  • 3. Gwarancja jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu Plac Teatralny 1 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu Plac Teatralny 1 87-100 Toruń Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.05.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej i roboty ogólno budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przebudowia i wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych, zasilania platformy (dźwigu towarowego), oświetlenia zewnętrznego, wymianie istniejących tablic rozdzielczych w budynku Sceny na Zapleczu oraz przebudowie istniejącej instalacji sygnalizacji i włamania poprzez montaż przewodów p/t.; 2) Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej poprzez wymianę istniejącego odcinka wodociągu fi 32 na fi 80 w pomieszczeniu węzła wodociągowego; 3) Adaptacja istniejących toalet na II piętrze budynku; 4) Wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych wykończeniowych - tynkarskich i malarskich po wykonaniu robót określonych w pkt. 1-3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.23.10.00-5, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10
    • 3. Gwarancja jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku Sceny na Zapleczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej w budynku Sceny na Zapleczu; 2) Wykonanie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych wykończeniowych - tynkarskich i malarskich po wymianie stolarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10
    • 3. Gwarancja jakości - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.