eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › posadzka sportowa, wyposażenie sportowe i trybuny składane w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-22

POZYCJA 64477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Komorniki: posadzka sportowa, wyposażenie sportowe i trybuny składane w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Komorniki, do kontaktów: Joanna Pawlicka, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8100 648, 061 8935 300, fax 061 8107 985, e-mail: ug@komorniki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.komorniki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: posadzka sportowa, wyposażenie sportowe i trybuny składane w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Środowiskowa Sala Sportowa w Komornikach, ul. Polna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Posadzka sportowa, trybuny składane i wyposażenie sportowe w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: CZĘŚĆ I 1. Posadzka sportowa o konstrukcji płaszczyznowo-elastycznej w pomieszczeniu Sali Sportowej (1 118,50m2) i Sali rehabilitacyjno-ruchowej (144,20m2): 1A - wariant 1 - z nawierzchnią drewnianą 1B - wariant 2 - z nawierzchnią poliuretanową bezspoinową 2. Wyposażenie sportowe montowane do posadzki sportowej 3. Trybuny składane na 200 osób Wykonawca składa ofertę na jeden wybrany wariant lub obydwa warianty rozwiązania podłogi sportowej. Wykonawca uwzględni w ofercie mocowanie i kotwienie wyposażenia sportowego oraz fundamenty pod sprzęt. CZĘŚĆ II 1. Wyposażenie Sali sportowej 2. Wyposażenie siłowni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 36.11.10.00 - Siedziska z ramą metalową Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: CZĘŚĆ I 1. Posadzka sportowa o konstrukcji płaszczyznowo-elastycznej - 1 262,70 m kw.: 1A - wariant 1 - z nawierzchnią drewnianą 1B - wariant 2 - z nawierzchnią poliuretanową bezspoinową 2. Wyposażenie sportowe montowane do posadzki sportowej - zgodnie z SIWZ 3. Trybuny składane na 200 osób CZĘŚĆ II 1. Wyposażenie Sali sportowej - zgodnie z SIWZ 2. Wyposażenie siłowni - zgodnie z SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia w wysokości: - dla części I - 22 000,00zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 - dla części II - 12 000,00zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - oświadczenie jest zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 2; minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego to 3 zadania dotyczące układania posadzek sportowych w wariancie wybranym przez wykonawcę lub w przypadku składania oferty na obydwa warianty - wykonawca wykaże minimum 3 zadania dotyczące układania posadzek sportowych w tym przynajmniej 1 zadanie dotyczące posadzki sportowej o nawierzchni drewnianej; B.2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 3; minimalne wymagania stawiane Wykonawcom to 3 dostawy sprzętu sportowego w tym przynajmniej 1 dostawa trybun składanych; B.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - zgodnie z załącznikiem nr 4; B.4) Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z danymi na temat powierzonych robót - zgodnie z załącznikiem nr 5; B.5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6; B.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień CZĘŚĆ I - Wykonawca przedstawi uprawnienia budowlane konstrukcyjne do kierowania robotami budowlanymi; CZĘŚĆ II - Zamawiający nie wymaga uprawnień budowlanych; C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; C.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; C.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagania szczegółowe dotyczące podłogi sportowej - zgodne z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: różne dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem B 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl/bip.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 16.02.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.01.2007, godzina 10:15, Sala Sesyjna - pokój nr 19 - Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: posadzka sportowa, trybuny składane i wyposażenie sportowe w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach. 1) Krótki opis: Posadzka sportowa o konstrukcji płaszczyznowo-elastycznej w pomieszczeniu Sali Sportowej (1 118,50m kw.) i Sali rehabilitacyjno-ruchowej (144,20m kw.): - wariant 1 - z nawierzchnią drewnianą; - wariant 2 - z nawierzchnią poliuretanową bezspoinową; oraz wyposażenie sportowe montowane do posadzki sportowej i trybuny składane na 200 osób. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00, 36.40.00.00, 36.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Posadzka sportowa o konstrukcji płaszczyznowo-elastycznej z nawierzchnią drewnianą lub poliuretanową bezspoinową - 1 262,70m kw. 2. Wyposażenie sportowe montowane do posadzki sportowej - zgodnie z SIWZ 3. Trybuny składane na 200 osób. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2006 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 % 2. gwarancja 20 % 3. koszt eksploatacji 30 % 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca składa ofertę na jeden wybrany wariant lub obydwa warianty rozwiązania podłogi sportowej. Wykonawca uwzględni w ofercie mocowanie i kotwienie wyposażenia sportowego oraz fundamenty pod sprzęt. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wyposażenie sportowe w Środowiskowej Sali Sportowej w Komornikach. 1) Krótki opis: Wyposażenie sportowe w Środowiskowej Sali Sportowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. Wyposażenie Sali sportowej - zgodnie z SIWZ 2. Wyposażenie siłowni. - zgodnie z SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.