eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów na pokrycie bieżących potrzeb Starostwa Powiatowego w Namysłowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Namysłów: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów na pokrycie bieżących potrzeb Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
Numer ogłoszenia: 64417 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4103695, fax 077 4103922.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów na pokrycie bieżących potrzeb Starostwa Powiatowego w Namysłowie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zakupy i dostawy materiałów eksploatacyjnych do komputerów przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy na pokrycie bieżących potrzeb Starostwa Powiatowego w Namysłowie - szczegółowy wykaz materiałów określa tabela zamieszczona poniżej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6 (Wkłady drukujące), 30.23.31.70-3 (Nośniki do przechowywania). W opisie przedmiotu zamówienia (w poniższej tabelce) Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca musi zaproponować tylko oryginalne produkty tzn.: wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki, itp., np.: toner TK-510K musi być wyprodukowany przez firmę KYOCERA MITA. UWAGA!!! Nie dopuszczamy stosowania jakichkolwiek zamienników, tonerów regenerowanych, alternatywnych, itp. Wykonawca w ofercie musi zaproponować materiały, które będą posiadały wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a ich parametry techniczne i jakościowe były oryginalne. Zaproponowane przez wykonawcę tonery muszą gwarantować zachowanie przez Zamawiającego uprawnień gwarancji sprzętu, do którego są przeznaczone. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy sprzętu, jeżeli uszkodzenie będzie wynikiem użycia dostarczanych przez niego tonerów objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). Lp. Nazwa artykułu Symbol producenta (oryginału) Wydajność minimalna przy zaczernieniu 5% (strony) Parametry/ uwagi J.m. Zużycie roczne 1. Toner do HP Lj 1000/1200 C7115A 2 500,00 oryginalny albo regenerowany szt. 20 2. Toner do HP Lj 1010/1020 Q2612A (12A) 2 000,00 szt. 10 3. Toner do HP Lj 1100 C4092 A 2 500,00 szt. 6 4. Toner do HP Lj 1300 Q2613 A 2 500,00 szt. 4 5. Toner do HP Laser Color Jet 2605DN Q6000A 2 500,00 tylko oryginalny tzn.: wyprodukowany przez producenta drukarki np.: toner TK-510K musi być wyprodukowany przez firmę KYOCERA MITA. UWAGA !!! Nie dopuszczamy stosowania jakichkolwiek zamienników, tonerów regenerowanych, alternatywnych itp. szt. 1 6. Q6001A 2 000,00 szt. 1 7. Q6002A 2 000,00 szt. 1 8. Q6003A 2 000,00 szt. 1 9. Toner do Lexmark E-321 12A7405 6 000,00 szt. 2 10. Toner do Lexmark E-120 0012016SE 2 000,00 szt. 6 11. Toner do Kyocera Mita VFS 1020D TK-18 7 200,00 szt. 2 12. Toner do Kyocera Mita FS 1030D TK-120 7 200,00 szt. 1 13. Toner do Kyocera Mita Vi-230 / 310 - 10 000,00 szt. 10 14. Toner do Kyocera Mita FS-5025DN/5030DN TK-510K 8000,00 szt. 3 15. TK-510Y szt. 3 16. TK-510C szt. 3 17. TK-510M szt. 3 18. Toner do Kyocera Mita KM-1635/2050 TK-410 15 000,00 szt. 10 19. Toner do CPG PageMaster 402N PRKN402N 20 000,00 szt. 1 20. Toner do SAMSUNG SCX-4720 FN SCX-4270D5 5 000,00 szt. 1 21. Toner do SAMSUNG ML-3561ND ML-3560D6 6 000,00 szt. 1 22. Toner do SAMSUNG ML2250 ML-2250D5 5 000,00 szt. 1 23. Tusz czarny do HP DeskJet 710 / 1120 C 51645A - oryginalny albo regenerowany szt. 2 24. Tusz kolor do HP DeskJet 710 / 1120 C C1823D - szt. 2 25. Tusz czarny do HP DeskJet 845 C C6615D - szt. 3 26. Tusz kolor do HP DeskJet 920C C6578D - szt. 3 27. Tusz kolor do HP DeskJet 845C C6625A - szt. 2 26. Płyty CD-R - - szpindel szt. 300 27. Płyty DVD±R (TDK,Verbatim lub Sony) - - szt. 200 28. Płyty DVD±R DL (TDK,Verbatim lub Sony) - - szt. 100 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.31.70-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zaproponują termin realizacji danej partii dostawy max. 2 dni od zgłoszenia telefonicznego lub faxem. W przypadkach pilnych dostaw (sporadycznych, w razie konieczności) zamówienia złożone do godz. 11:00 realizowane będą tego samego dnia do godz. 15:00, zamówienia złożone po godz. 11:00 realizowane będą w dniu następnym do godz. 10:00. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. cennik - materiały eksploatacyjne, 5. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 207,.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. 207,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.