eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych oraz preparatów do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy z podziałem na 21 pakietów dla Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/1/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Łódź: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych oraz preparatów do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy z podziałem na 21 pakietów dla Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/1/2011
Numer ogłoszenia: 643 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych oraz preparatów do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy z podziałem na 21 pakietów dla Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/1/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych oraz preparatów do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy z podziałem na 21 pakietów dla Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/1/2011 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawieraja załącznik od nr 2 do 22 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Aktualna dokumentacja potwierdzająca wpis do odpowiedniego rejestru zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1.1. Dla wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ), 1.2. Dla wyrobu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008r Nr 45, poz. 271 z późn,. zm..), 1.3. Dla produktów biobójczych: zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz.U. z 2007r Nr 39, poz. 252 z póżn. zm.) 1.4. Dla kosmetyków: zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) 2. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne badania zakończone pozytywnymi wynikami na tzw. obszar medyczny potwierdzonymi dokumentami niezależnego podmiotu uprawnionego do wykonywania badań (w ramach UE) potwierdzającego spektrum i czas działania danego środka dezynfekcyjnego. 3. Materiały informacyjne potwierdzające wszystkie wymagania opisane w SIWZ przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich pakietów),: 1.1. ulotki informacyjne dotyczące oferowanych środków dezynfekcyjnych, 1.2. kserokopię z etykiety opakowania w języku polskim, zawierające dane o właściwościach użytkowych (skład chemiczny, zastosowanie, zakres, czas działania) oferowanego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: a) wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, b) zmiany numeru katalogowego produktu, c) pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, d) zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, e) nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w § 3 ust.3 umowy. a) zmiana stawek podatku VAT b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat do dezynfekcji endoskopów i termowrażliwego sprzetu medycznego 2. Dezynfekcja termomobilnych instrumentów medycznych 3. Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych 4. Chusteczki do dezynfekcji głowic USG 5. Chusteczki do szybkiej dezynfekcji 6. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich 7. Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi 8. Preparat pielęgnacyjny i konserwujący do narzędzi chirurgicznych ze stali nierdzewnej 9. Środek do dezynfekcji powierzchni zmywalnych 10. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych, wyposażenia pomieszczeń 11. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych 12. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych zanieczyszczonych organicznie na bloku operacyjnym 13. Preparat w postaci piany do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych 14. Preparat do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholi. 15. Preparat chlorowy do mycia i dezynfekcji 16. Alkoholowy, antyseptyczny preparat do dezynfekcji skory przed pobraniem krwi. 17. Preparat myjący do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 18. Preparat myjący o właściwościach mikrobójczych 19. Antybakteryjna emulsja myjąca 20. Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, przedmiotów 21. Preparaty do chirurgicznego mycia rąk z przeznaczeniem na blok operacyjny - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawieraja załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.