eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › usługa sprzętowa równiarką lub walcem(profilowanie dróg gruntowych równiarką drogową; odśnieżanie dróg gminnych równiarka drogową; zagęszczanie dróg gruntowych walcem ogumionym)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Nakło nad Notecią: usługa sprzętowa równiarką lub walcem: (profilowanie dróg gruntowych równiarką drogową; odśnieżanie dróg gminnych równiarka drogową; zagęszczanie dróg gruntowych walcem ogumionym)
Numer ogłoszenia: 6432 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzętowa równiarką lub walcem: (profilowanie dróg gruntowych równiarką drogową; odśnieżanie dróg gminnych równiarka drogową; zagęszczanie dróg gruntowych walcem ogumionym).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. wykonanie usługi profilowania nawierzchni gruntowych dróg gminnych równiarką drogową (wyrównanie nawierzchni, roboty ziemne, rozścielenie materiałów drogowych) Zadanie 2. wykonanie usługi odśnieżania dróg gminnych równiarką drogową Zadanie 3. wykonanie usługi zagęszczania nawierzchni gruntowych dróg gminnych samobieżnym walcem ogumionym, po uprzednim profilowaniu równiarką drogową Obrębem działania Wykonawcy - przy wykonywaniu usługi - będzie teren miasta i gminy Nakło nad Notecią..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. spełniają warunki art. 22 ustawy Pzp 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie w zrealizowaniu przynajmniej dwóch zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem. Przedstawią krótki opis wykonywanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających- iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to za ten okres. 1.5. posiadają niezbędny potencjał techniczny zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót tym tj. dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem -zad. 1 i 2 równiarką drogową zad 3 - walec ogumiony (własnym lub dzierżawionym) 1.6. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, a do nadzoru nad nimi osoby należące do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadających uprawnienia budowlane w zakresie drogownictwa,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 pzp, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. kserokopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik nr 4 formularza oferty), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do obsługi w/w sprzętu, 6. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do formularza oferty) 7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 6 do formularza oferty). W przypadku udostępnienia przez inne podmioty urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązania podmiotu, że udostępnia mu narzędzia i urządzenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; ul. Ks. Skargi 7; 89-100 Nakło nad Notecią , pok.nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; ul. Ks. Skargi 7; 89-100 Nakło nad Notecią , pok.nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.