eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Mełgiew: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części
Numer ogłoszenia: 64221 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40889 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mełgiew, ul. Partyzancka 2, 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 759 77 01, 02, 03, faks 081 759 77 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - projekt współfinansowany w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, składająca się z 2 niezależnych części. Część I GMINA MEŁGIEW 1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3. Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1A SIWZ mają charakter orientacyjny. 4. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6. Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 313, 21 - 007 Mełgiew. 7. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Część II FUNDUSZ LOKALNY IM. JANA III SOBIESKIEGO 1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1B do SIWZ. 2. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 3. Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku nr 1B do SIWZ mają charakter orientacyjny. 4. Faktycznie zamawiane ilości materiałów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów w miarę zgłaszanych zapotrzebowań w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego faksem bądź pocztą elektroniczną. 6. Zamawiane materiały będą dostarczane sukcesywnie do siedziby Gminy Mełgiew: ul. Partyzancka 2 pok. 315, 21 - 007 Mełgiew. 7. Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne (tonery) były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, przez producenta urządzeń lub równoważne, na opakowaniu powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 8. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, Zamawiający może wymagać od niego zapewnienia gwarancji zwrotu kosztów naprawy urządzenia, wymiany urządzenia na nowe lub przejęcia gwarancji producenta urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii urządzeń będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 9. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 10. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.60 - Korektory 22.85.10.00 - Skoroszyty 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GMINA MEŁGIEW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o. o., Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5526,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4227,33

  • Oferta z najniższą ceną: 4227,33 / Oferta z najwyższą ceną: 5303,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: FUNDUSZ LOKALNY IM. JANA III SOBIESKIEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o. o., Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7129,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5463,45

  • Oferta z najniższą ceną: 5463,45 / Oferta z najwyższą ceną: 6867,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.