eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa zjazdu z drogi publicznej na działkę nr 247/5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-26

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa zjazdu z drogi publicznej na działkę nr 247/5
Numer ogłoszenia: 64217 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa zjazdu z drogi publicznej na działkę nr 247/5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa zjazdu z drogi publicznej na działkę nr 247/5 Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie miejsc parkingowych dla samochodów osobowych z drogami wewnętrznymi i zjazdem wraz z odwodnieniem i koniecznym zagospodarowaniem terenu działki nr 247/5 przy ul. Wałowej w II obrębie miasta Świebodzin. W/w działka jest niezabudowana, zagospodarowana i użytkowana jako plac zabaw. Wyposażona w dwie ławki, huśtawkę wahadłową oraz w dwa bujaki. Tren porośnięty trawą z lipami od strony ul. Wałowej oraz 4 szt. drzew owocowych, chodnik z kostki betonowej polbruk, obmurówka z cegły nieczynnej fontanny pokryta ziemią, przyległy do ściany szczytowej budynku szkoły taras z płytkami oraz betonowa pochylnia w złym stanie technicznym, ogrodzenie od strony ul. Wałowej na podmurówce z przęsłami stalowymi w złym stanie technicznym. Teren działki znacznie obniżony w stosunku do poziomu drogi w ulicy Wałowej. Działka nie posiada połączenia z drogą publiczną. Realizację robót rozpocząć od usunięcia istniejących, kolidujących z planowaną inwestycją elementów np. betonowego chodnika, części betonowej pochylni, części ogrodzenia w miejscu zjazdu, wyposażenia placu zabaw, 4 szt. drzew owocowych, krzewów i 1 szt. jesionu. Komunikacja na parkingu będzie się odbywała poprzez planowany dwukierunkowy zjazd z ul. Wałowej wraz z niezbędną przebudową chodnika. W obrębie działki zaprojektowano miejsca parkingowe, zieleń z nasadzeniami, oświetlenie, odwodnienie, przebudowę ogrodzenia, murek oporowy i elementy małej architektury. Zgodnie z wytycznymi LWKZ w Zielonej Górze drogę wewnętrzną wykonać z kostki granitowej 8/10cm, miejsca parkingowe o nawierzchni przepuszczalnej z płyt ażurowych, betonowych wymiarze 60x40 cm 2. Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa parkingu dla samochodów osobowych wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa zjazdu z drogi publicznej na działkę nr 247/5, obejmujące m.in.: -Roboty rozbiórkowe, wycinka i karczowanie drzew i krzewów, -Roboty ziemne, -Podbudowy i nawierzchnia dróg oraz parkingów - powierzchnia ok.820m2, -Ogrodzenie stalowe o dł. ok.34m, -Murek oporowy z systemowych gazonów betonowych o powierzchni ok. 11m2, -Wykonanie terenów zielonych wraz z nasadzeniami - powierzchnia ok. 390 m2, -Budowa zjazdu na drogę publiczną - powierzchnia ok. 11m2, -Oznakowanie - znaki drogowe - 5szt., -Kanały z rur PCV o O 200mm ok. 36m, -Studzienki ściekowe betonowe o O 500mm z osadnikiem i syfonem - 3 szt., -Studzienki kanalizacyjne systemowe o O315 mm - 1szt. i 425mm - 1szt., -Instalacja elektryczna zewnętrzna: montaż złącza kablowego ZK1-1P - 1kpl, przyłącze kablowe kabel YAKY-0,6/1kV 4x35 mm2 - 7m, złącze sterujące SOt-1 - 1 kpl, układanie kabli YAKY-0,6/1kV 4x16 mm2 - ok. 84m, montaż słupów oświetleniowych - 2 szt., montaż opraw oświetleniowych - 4 szt. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w: - w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 366/2013 z dnia 30 października 2013r. decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 11.10.2013 r. - w projekcie budowlano-wykonawczym, opracowanych przez ARTES s.c. z Poznania, oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy-jeżeli zajdzie taka potrzeba-w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów- dot. tej części materiałów , które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, Transport 5 szt. ławek i 3 szt. bujaków (w tym huśtawka) do magazynu Zamawiającego na ul. Cegielnianej. b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, e)koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, f) koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), g) koszty obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą . h) koszty opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu w drodze powiatowej oraz koszty zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej z odtworzeniem nawierzchni chodnika, koszty uzgodnienia i wprowadzenia projektu stałej organizacji ruchu, i)koszty zabezpieczenia terenu budowy. j) koszty zakupu i dostawy materiałów, k) koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 200 000zł, k) koszty uzyskania w imieniu Gminy Świebodzin decyzji pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu inwestycji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Parking Wałowa Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 3.Wadium w: -poręczeniach lub gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 4.Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5.Termin wniesienia wadium - do dnia 10.04.2014 r. do godz. 12:00. 6.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 10.04.2014 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamienia naturalnego o powierzchni min. 500 m2 każda wraz z dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: a) poświadczenie, b)inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a. W przypadku, gdy Zamawiający - Gmina Świebodzin jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( zaleca się aby zobowiązanie określało zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń z minimum 5-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową po uzyskaniu uprawnień budowlanych. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową po uzyskaniu uprawnień budowlanych. -co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych z minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu budową po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000zł , Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostały wykonane, określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, dla potwierdzenia warunku określonego w Rozdziale X ust.1 pkt. 2) SIWZ tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamienia naturalnego o powierzchni min. 500 m2 każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów,o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych z dokumentami dotyczącymi: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu , przez wykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcy z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty , o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Formularz oferty. 7. Kosztorysy ofertowe zał. 1a-1 do 1a-3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17 .Cena SIWZ -30 zl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.