eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łajski gmina Wieliszew - etap I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Wieliszew: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łajski gmina Wieliszew - etap I i II
Numer ogłoszenia: 64090 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew , ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łajski gmina Wieliszew - etap I i II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łajski gmina Wieliszew - etap I i II. ETAP I Kanał grawitacyjny PVC O 200 - 3 059,50 m Kanał grawitacyjny PVC O 250 - 756,90 m Razem - 3 816,40 m Kanał tłoczny PE O 110 - 2 059,40 m Kanał tłoczny PE O 90 - 171,00 m Razem - 2 230,40 m Studnie rewizyjne odwadniające z kręgów betonowych O 1200 (138+2)= - 140 szt. Studnie zasuwowe z kręgów betonowych O 1000 - 7 szt. Studnie rozprężne z polimerobetonu O 1200 - 3 szt. Zasuwy żeliwne klinowe owalne - 13 szt. Trójniki O 200 PVC - 33 szt. Rury ochronne z rur PE O 200 - 74 m Przeciski o długości do 50 m - 86,60 m Przepompownie P 22-3, P 22-7, P 22-8, P 22-20, P 22-21 wraz z zasilaniem energetycznym, sterowaniem i monitoringiem (komplety) - 5 szt. Przepompownie P 22-8, P 22-20, P 22-21 oświetlenie - 3 szt. Ogrodzenie i utwardzenie terenu przepompowni P 22-3, zjazd, plac 1 komplet Przyłącza kanalizacyjne łączna ilość - 129 szt. Kanały z rur PVC O 160 - 1 159,70 m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - 118 szt. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm - 10 szt. Igłofiltry 7 zestawów po 40 igłofiltrów - praca jednocześnie 7 zestawów - 280 szt. Pompowania wody 41x144= - 5 904 r-g Odwodnienie wykopów długość kanału tymczasowego z rur PVC O 315 - 2 042,00 m ETAP II Kanał grawitacyjny PVC O 200 - 3 939,30 m Kanał tłoczny PE O 90 - 316,50 m Razem - 4 255,80 m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - 130 szt. Studnie zasuwowe z kręgów betonowych O 1000 - 3 szt. Studnie rozprężne z polimerobetonu O 1200 - 1 szt. Zasuwy żeliwne klinowe owalne - komplet - 3 szt. Trójniki O 200 PVC - 19 szt. Przeciski o długości do 40 m - 76,80 m Przewierty rurami O 150-250 mm - 76,80 m Przepompownia P 22-6 wraz z zasilaniem energetycznym, sterowaniem i monitoringiem (komplet) - 1 szt. Przyłącza kanalizacyjne łączna ilość - 155 szt. Kanały z rur PVC O 160 - 1 375,10 m Kanały z rur PVC O 200 - 13,60 m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych O 1200 - 157 szt. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm - 3 szt. Igłofiltry 7 zestawów po 40 igłofiltrów - praca jednocześnie 7 zestawów - 280 szt. Pompowania wody 46x144 - 6 624 r-g Odwodnienie wykopów długość kanału tymczasowego z rur PVC O 315 - 1 575,00 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium o wartości 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) będą wnosić tylko Wykonawcy zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w ogłoszeniu oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (spełnia/nie spełnia); 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (spełnia/nie spełnia); 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (spełnia/ nie spełnia); 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (spełnia/nie spełnia); 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wymagana zdolność kredytowa min. 1 000 000,00 zł (spełnia/nie spełnia); 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimalna kwota ubezpieczenia 1 000 000,00 zł) (spełnia/nie spełnia); 7. Informacja o liczbie zatrudnionych pracowników przy realizacji niniejszego zamówienia (min. 2 pracowników kadry inżynierskiej i 15 pracowników pozostałych) - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności [Liczba punktów=(liczba pracowników w badanej ofercie/max liczba pracowników spośród wszystkich ofert) x waga x 40] 8. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (spełnia/nie spełnia); 9. Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia (spełnia/nie spełnia); 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych o minimalnej wartości 5 000 000,00 PLN - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i w terminie. Wykazane roboty powinny odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia [Liczba robót budowlanych ocena wg wzoru: Liczba punktów=(licba robót w ofercie badanej/max liczbę robót spośród wszystkich ofert) x waga x 60]; 11. Oświadczenie z art. 22 i 24 (spełnia/nie spełnia). Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Wykonawca zamieszcza wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: na zewnętrznej kopercie: Wniosek na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łajski gmina Wieliszew - etap I i II, NIE OTWIERAĆ przed 01.04.2009 r. godz. 10:00. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartego wniosku w przypadku dostarczenia go Zamawiającemu po terminie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieliszew ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane jest do dofinansowania ze środków unijnych w ramach programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.