eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Radom: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 6408 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: masy mineralno-asfaltowej ok. 720 m2 oraz emulsji i grysów ok. 14 200 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zad. 1 - 2300 zł. zad. 2 - 2100 zł. zad. 3 - 2100 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007. Nr 223, poz. 1655) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w/w Ustawy; 2. Prowadzą działalność gospodarczą o profilu związanym z przedmiotem zamówienia 3. W zakresie potencjału kadrowego : a) wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika robót - dla każdego zadania wymagana jest inna osoba, b) wykonawca zapewni: - dla zadania 1 co najmniej jedną grupę roboczą, - dla zadania 2 co najmniej jedną grupę roboczą, - dla zadania 3 co najmniej jedną grupę roboczą. 4. W zakresie potencjału technicznego, wykonawca musi dysponować dla : a) zadania 1 co najmniej n/w potencjałem technicznym: - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym b) dla zadania 2 co najmniej: - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym c) dla zadania 3 co najmniej: - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym Z uwagi na to, że prace remontowe mają się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na kilka zadań muszą udokumentować, że spełniają postawione warunki dla każdego zadania oddzielnie. Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale I pkt 6 SIWZ w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowanie określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 ustawy. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 3. Oświadczenie o potencjale kadrowym. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia skieruje kierownika robót - dla każdego zadania inną osobę. 5. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót. 7. Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt. 2, 5 i 6 w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew; Kowala, Iłża, Wierzbica, m. Iłża;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: masy mineralno-asfaltowej ok. 250 m2 oraz emulsji asfaltowej i grysów ok. 5300 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Gózd, Jedlnia Letnisko, Skaryszew, miasto Skaryszew;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: masy mineralno-asfaltowej ok. 170 m2 oraz emulsji asfaltowej i grysów 4600 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Jastrzębia, Jedlińsk, Pionki, miasto Pionki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: masy mineralno-asfaltowej ok. 300 m2 oraz emulsji asfaltowej i grysów ok. 4300 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.