Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Puck: świadczenie usług transportu sanitarnego, znak zp/7/2016
Numer ogłoszenia: 64064 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 09 12, faks 58 673 22 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług transportu sanitarnego, znak zp/7/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przewozu środkiem transportu sanitarnego drogowego - ambulansem typu A1, A2: 1) pacjentów skierowanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, mających podpisaną umowę z NFZ i współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o., w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione przez lekarza poz, zgodne z obowiązującymi przepisami opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 2) pacjentów poradni specjalistycznych Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej, skierowanych przez lekarzy specjalistów zatrudnionych w poradniach specjalistycznych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o.,. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 3) pacjentów z oddziałów szpitalnych i izb przyjęć Szpitala Puckiego Sp. z o.o., skierowanych przez lekarzy zatrudnionych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 4) pacjentów skierowanych przez lekarzy nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej Szpitala Puckiego Sp. z o.o., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 2. Po podpisaniu umowy Zamawiający przedstawi wykaz lekarzy zatrudnionych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o. oraz wykaz niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o. 3. Przewóz należy realizować na każdorazowe zamówienie telefoniczne potwierdzone zleceniem pisemnym. 4. Zamawiający ustanawia limit średniomiesięczny do 6000 km wykonania miesięcznego, w rozliczeniu 24 miesięcznym 5. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego ewidencjonowania ilości przejechanych km na zleceniu przewozu. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki wyjazdów, w której będzie rejestrował wszystkie wyjazdy zlecane przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o.. Książka wyjazdów powinna w szczególności zawierać następujące dane: dane osobowe pacjenta, imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, a w przypadku jego braku serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość; dane zleceniodawcy, datę przyjęcia zlecenia, docelowe miejsce i przyczyna transportu; datę realizacji zlecenia i charakter transportu (zwykły, daleki) liczbę przejechanych kilometrów. W przypadku kontroli organów NFZ Wykonawca udostępni książkę wyjazdów Zamawiającemu. 7. Zamawiający wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2003 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262). Pojazd bezwzględnie powinien być wyposażony w środki łączności, tj. telefon komórkowy. 8. Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie się posługiwał przy wykonywaniu transportu sanitarnego pojazdami ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (NW) na minimalną kwotę ubezpieczenia 20 000 euro oraz sprawnymi technicznie tzn. z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, dopuszczającymi do ruchu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania pojazdów w czystości oraz do przestrzegania zasad higieny i dezynfekcji. 10. Zamawiający wymaga, aby pojazdy Wykonawcy miały swój postój na terenie szpitala przy ulicy 1 Maja 13A w Pucku i były w ciągłej gotowości (tj. od poniedziałku do niedzieli) do wyjazdu na zlecenie Zamawiającego w następujący sposób: - dla świadczeń zlecanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o: od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 - dla świadczeń zlecanych przez komórki szpitala - całodobowo 7 dni w tygodni od poniedziałku do niedzieli. 11. Zamawiający wymaga , by osoby, które będą kierować ambulansem, posiadały uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. 12. Zamawiający wymaga , by przewozy pacjentów skierowanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o., w godzinach 8:00 - 18:00 w dni powszednie realizowane były przez co najmniej jedną osobę z uprawnieniami ratownika medycznego. Pozostałe zlecenia przewozu realizować będzie obsada ambulansu, przez osoby posiadające ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego pierwszej pomocy. 13. Zamawiający gwarantuje miejsca parkingowe dla ambulansu typu A1, A2 (2 miejsca parkingowe).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oraz nieszczęśliwych wypadków (NW)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
kopię polisy ubezpieczeniowej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, oraz nieszczęśliwych wypadków (NW) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie niższą niż 20 000 euro na czas trwania umowy, lub oświadczenie, że się ubezpieczy w ww. zakresie przed podpisaniem umowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. wypełniony formularz oferty - załącznik 1 do siwz kopię dokumentów lub oświadczenie potwierdzające posiadanie aktualnych badań technicznych dopuszczających do ruchu pojazdy, którymi wykonawca będzie świadczył usługi transportu sanitarnego, kopię ważnego zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego pierwszej pomocy osób wykonujących transport medyczny kopię dyplomu zatrudnionego co najmniej jednego ratownika medycznego. oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości pod warunkiem, iż zmiany są one korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. 1 Maja 13A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13A, 84-100 Puck.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Całodniowe świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków w pomieszczeniach wydzierżawionych przez Zamawiającego i dystrybucji posiłków do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Pucku.
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Dostawa koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.