eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › świadczenie usług transportu sanitarnego, znak zp/7/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Puck: świadczenie usług transportu sanitarnego, znak zp/7/2016
Numer ogłoszenia: 64064 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 09 12, faks 58 673 22 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług transportu sanitarnego, znak zp/7/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przewozu środkiem transportu sanitarnego drogowego - ambulansem typu A1, A2: 1) pacjentów skierowanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, mających podpisaną umowę z NFZ i współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o., w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione przez lekarza poz, zgodne z obowiązującymi przepisami opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 2) pacjentów poradni specjalistycznych Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej, skierowanych przez lekarzy specjalistów zatrudnionych w poradniach specjalistycznych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o.,. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 3) pacjentów z oddziałów szpitalnych i izb przyjęć Szpitala Puckiego Sp. z o.o., skierowanych przez lekarzy zatrudnionych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 4) pacjentów skierowanych przez lekarzy nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej Szpitala Puckiego Sp. z o.o., całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (Załącznik Nr 1 do umowy), opatrzone pieczęciami Zamawiającego. 2. Po podpisaniu umowy Zamawiający przedstawi wykaz lekarzy zatrudnionych w Szpitalu Puckim Sp. z o.o. oraz wykaz niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o. 3. Przewóz należy realizować na każdorazowe zamówienie telefoniczne potwierdzone zleceniem pisemnym. 4. Zamawiający ustanawia limit średniomiesięczny do 6000 km wykonania miesięcznego, w rozliczeniu 24 miesięcznym 5. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego ewidencjonowania ilości przejechanych km na zleceniu przewozu. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki wyjazdów, w której będzie rejestrował wszystkie wyjazdy zlecane przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o.. Książka wyjazdów powinna w szczególności zawierać następujące dane: dane osobowe pacjenta, imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, a w przypadku jego braku serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość; dane zleceniodawcy, datę przyjęcia zlecenia, docelowe miejsce i przyczyna transportu; datę realizacji zlecenia i charakter transportu (zwykły, daleki) liczbę przejechanych kilometrów. W przypadku kontroli organów NFZ Wykonawca udostępni książkę wyjazdów Zamawiającemu. 7. Zamawiający wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2003 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262). Pojazd bezwzględnie powinien być wyposażony w środki łączności, tj. telefon komórkowy. 8. Wykonawca przez cały okres trwania umowy będzie się posługiwał przy wykonywaniu transportu sanitarnego pojazdami ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (NW) na minimalną kwotę ubezpieczenia 20 000 euro oraz sprawnymi technicznie tzn. z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, dopuszczającymi do ruchu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania pojazdów w czystości oraz do przestrzegania zasad higieny i dezynfekcji. 10. Zamawiający wymaga, aby pojazdy Wykonawcy miały swój postój na terenie szpitala przy ulicy 1 Maja 13A w Pucku i były w ciągłej gotowości (tj. od poniedziałku do niedzieli) do wyjazdu na zlecenie Zamawiającego w następujący sposób: - dla świadczeń zlecanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o: od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 - dla świadczeń zlecanych przez komórki szpitala - całodobowo 7 dni w tygodni od poniedziałku do niedzieli. 11. Zamawiający wymaga , by osoby, które będą kierować ambulansem, posiadały uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. 12. Zamawiający wymaga , by przewozy pacjentów skierowanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących ze Szpitalem Puckim Sp. z o.o., w godzinach 8:00 - 18:00 w dni powszednie realizowane były przez co najmniej jedną osobę z uprawnieniami ratownika medycznego. Pozostałe zlecenia przewozu realizować będzie obsada ambulansu, przez osoby posiadające ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego pierwszej pomocy. 13. Zamawiający gwarantuje miejsca parkingowe dla ambulansu typu A1, A2 (2 miejsca parkingowe).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oraz nieszczęśliwych wypadków (NW)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    kopię polisy ubezpieczeniowej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, oraz nieszczęśliwych wypadków (NW) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie niższą niż 20 000 euro na czas trwania umowy, lub oświadczenie, że się ubezpieczy w ww. zakresie przed podpisaniem umowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. wypełniony formularz oferty - załącznik 1 do siwz kopię dokumentów lub oświadczenie potwierdzające posiadanie aktualnych badań technicznych dopuszczających do ruchu pojazdy, którymi wykonawca będzie świadczył usługi transportu sanitarnego, kopię ważnego zaświadczenia o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego pierwszej pomocy osób wykonujących transport medyczny kopię dyplomu zatrudnionego co najmniej jednego ratownika medycznego. oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości pod warunkiem, iż zmiany są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. 1 Maja 13A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13A, 84-100 Puck.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.