To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Lublin: Wykończenie i wyposażenie pomieszczeń Domu Kultury w Dominowie
Numer ogłoszenia: 63991 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91394 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykończenie i wyposażenie pomieszczeń Domu Kultury w Dominowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy i roboty budowlane związane z wykończeniem i wyposażeniem pomieszczeń Domu Kultury w Dominowie, mieszczących się na II piętrze realizowanego obecnie na działce nr 158/3 budynku administracyjno-usługowego. Zadanie składa się z dwóch części. Część I (pierwsza): Roboty budowlane wykończeniowe W zakres zadania wchodzą roboty wykończeniowe następujących pomieszczeń: sala widowiskowa ze sceną, pomieszczenie biblioteki, pomieszczenie sali plastycznej i sali muzycznej, pomieszczenia komunikacyjne, pomieszczenia pozostałe w tym zaplecze socjalne, magazyn, szatnia. Roboty wykończeniowe sali widowiskowej obejmują: malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi dźwiękochłonnymi i montażem opraw oświetleniowych, montaż ścianek/drzwi aluminiowych przeszkolonych, wykonanie sceny, schodów, posadzki z desek posadzkowych, posadzki drewniane, dostawa i montaż klimatyzatora. W pomieszczeniach biblioteki przewidziano roboty budowlane w zakresie malowania farbami emulsyjnymi, wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą wyrównawczą samopoziomującą. W salach plastycznej i muzycznej przewidziano: malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych z przygotowaniem podłoża (wykonanie warstwy wyrównawczej samopoziomującej). W pomieszczeniach komunikacyjnych przewidziano wykonanie wypraw tynkarskich na ścianach, malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie posadzek i cokolików z płytek kamionkowych GRES, dostawę i montaż drzwi systemowych z PCV i drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych oraz drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych pełnych. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano: licowanie ścian płytkami, wykonanie posadzek z płytek kamionkowych GRES, wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych z warstwą samopoziomującą, malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, dostawę i montaż umywalek porcelanowych wraz z syfonami, misek ustępowych porcelanowych, płuczek ustępowych, sedesów z tworzyw sztucznych, syfonów zlewozmywakowych i zlewozmywaka dwukomorowego. Uwaga: Roboty budowlane wykończeniowe muszą być wykonane w sposób umożliwiający właściwe zamontowanie wyposażenia przewidzianego w części II zamówienia. Część II (druga): Wyposażenie W zakres zamówienia wchodzi dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń Domu Kultury w Dominowie tj. sali widowiskowej ze sceną, bibliotece, sali plastycznej i sali muzycznej, pozostałych pomieszczeniach w tym zapleczu socjalnym, magazynie i szatni. W ramach wyposażenia sali widowiskowej przewidziano: system nagłośnienia, system elektroakustyczny, system multimedialny, wykonanie sieci komputerowej, wyposażenie konferencyjne sali (stoły, krzesła, rolety), dostawę i montaż kurtyn i ekranu. Wyposażenie pomieszczeń biblioteki obejmuje: meble biblioteczne (m.in.: krzesła, stoliki, regały, biurka, kontenery mobilne, szafy regałowe, szafy ubraniowe, krzesła pracownicze, wózek do książek, drabinkę do regałów, komputery, oprogramowanie, lampki biurowe). Wyposażenie sali muzycznej i plastycznej obejmuje m.in.: krzesła, stoły dydaktyczne, regały na materiały dydaktyczne, szafkę RTV, telewizor LCD, odtwarzacz płyt DVD, odtwarzacz płyt CD, gramofon, pianino z ławeczką, gitary akustyczne i elektroakustyczne, perkusję, akordeon, tablicę szkolną i tablicę z pięciolinią, krzesła biurowe, biurka proste, żaluzje okienne. W pozostałych pomieszczeniach przewidziano m.in. elementy wyposażenia takie jak: komputery z oprogramowaniem biurowym, kserokopiarkę, sejf podręczny, aparaty telefoniczne, żaluzje okienne, biurka, kontenerki do biurek, szafy ubraniowe, krzesła pracownicze, regały na segregatory, szafki na materiały biurowe oraz wyposażenie pomieszczeń socjalnych, magazynowych, i szatni w tym: szafy ubraniowe, krzesła pracownicze, stół kuchenny, szafki kuchenne modułowe, regał metalowy, wieszaki na ubrania...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie w części realizowane i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Roboty budowlane wykończeniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.B.H. CEZAR A.Matuła, ul. Hutnicza 3, 20-218 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151910,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121030,39
Oferta z najniższą ceną: 121030,39 / Oferta z najwyższą ceną: 242637,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wyposażenie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Anex Wiesław Stanuszek, ul. Braci Żmudów 35B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214396,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 245717,10
Oferta z najniższą ceną: 245717,10 / Oferta z najwyższą ceną: 337759,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.