Ogłoszenie z dnia 2005-12-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: utrzymanie porządku i czystosci na terenie targowiska Banacha w Warszawie przy ul. Grójeckiej 95
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: Łucja Jakóbczyk, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 635-68-96, fax 635-68-96, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porządku i czystosci na terenie targowiska Banacha w Warszawie przy ul. Grójeckiej 95. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul,. Grójeckiej 95 (obręb 2-03-05 działka:60, 61, 62) o powierzchni ok. 7000 m2 oraz utrzymanie porządku na terenach przylegających do targowiska Banacha (obręb 2-03-09, działka 1,2,3) o powierzchni 4.500 m2. Zakres usługi, obowiązki wykonawcy, w tym obowiązki pracowników dyżurujących na targowisku oraz wymagania dotyczące kontenerów i pojemników jakie należy ustawić na targowisku określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej wartości 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 8100.00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.1 posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym zamówieniem, 1.1 posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na: - prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważnego na okres i obszar objęty zamówieniem (ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach DzU z 20.06.2001 r z póź. zm.) - prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych (ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach DzU z 20.11.1996 ze zm.,). 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1 udokumentują, iż w latach 2003-2005 należycie wykonali co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia polegające na sprzątaniu terenów targowisk, bądź placów, ulic lub parków miejskich przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł za 1 miesiąc. Usługi należy wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. 1.2.2 udokumentują dysponowanie następującym sprzętem: 4 szt. kontenerów PK-7 oraz 49 szt. pojemników 120 l.(lub 10 szt. pojemników 480 l.,2 szt. pojemników 240 l.,i 5 szt. pojemników 120 l.) Ww. sprzęt należy wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.3.1 udokumentują osiągnięcie w latach 2002-2004 przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min. 1.000.000,00 zł - co należy wykazać według wzoru stanowiącego zał. nr 6a i 6b Złożenie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.01.2006, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2006, godzina 12:15, Warszawa, ul. Jezuicka 1/3, sala konferencyjna nr 7, piętro IV.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, wody roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania na terenie miasta Poznania
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- Obsługa szaletów miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.