eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Grójeckiej 95



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63977

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Grójeckiej 95

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: Łucja Jakóbczyk, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 635-68-96, fax 635-68-96, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl, http://www.ztp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Grójeckiej 95. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Grójeckiej (obręb 2-03-05, działka: 60, 61, 62) oraz terenów przylegających. Zakres ochrony oraz obowiązki wykonawcy, w tym zakres czynności pracowników ochrony, wymagania dotyczące ilości pracowników ochrony i ich kwalifikacji (licencje pracowników ochrony) oraz wyposażenia technicznego określone są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonywać we wszystkie dni robocze tygodnia konwoje środków pieniężnych z kasy targowiska do banku (230 konwojów). Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zainstaluje na terenie targowiska Banacha i będzie eksploatował wg wymagań Zamawiającego system telewizji obserwacyjnej w celu monitorowania targowiska. Wyżej wymienione wytyczne i wymagania określone są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej wartości 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8.000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1 posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.2 posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: 2.1 udokumentują wykonanie usług ochrony we wszystkie dni tygodnia i przez minimum 8 pracowników ochrony na jednej zmianie 12-godzinnej, świadczone nieprzerwanie przez 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat (od 2003 roku do dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości: a) min. 3 usługi ochrony targowisk lub giełd owocowo-warzywnych lub kwiatowych lub samochodowych, i b) min. 2 usług polegające na ochronie obiektów usługowo-handlowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez zleceniodawcę usług potwierdzających należyte ich wykonanie. 2.2 posiadają własną częstotliwość radiową wydaną przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty - co należy potwierdzić kopią pozwolenia radiowego wydanego przez w/w Urząd. 2.3 dysponują sprzętem do monitoringu za pomocą systemu telewizji obserwacyjnej: 5 kamer telewizyjnych czarno-białych, cyfrowy rejestrator obrazu z dyskiem 120 GB, monitor 17. Dysponowany sprzęt należy wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie oprowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Złożenie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.12.2005, cena - 10.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.01.2006, godzina 12:15, Warszawa, ul. Jezuicka 1/3, sala konferencyjna nr 7, piętro IV.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.