eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Zakup usług transportowych obejmujących przewóz uczniów/ uczennic szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63826 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Opoczno: Zakup usług transportowych obejmujących przewóz uczniów/ uczennic szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 59064843900000, ul. ul. Kwiatowa  , 26300   Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 361 500, e-mail zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl, faks 447 361 500.
Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.opocznopowiat.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.opocznopowiat.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo Pocztowe /Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830/
Adres:
Stsrostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług transportowych obejmujących przewóz uczniów/ uczennic szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych.
Numer referencyjny: OZ.272.09.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, w tym: CZĘŚĆ I. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135. CZĘŚĆ II. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135. CZĘŚĆ III. Usługa transportowa obejmująca przewóz (odwóz) 10 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy z zajęć na kursie organizacji przyjęć okolicznościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: Część I - załącznik nr 1/1 do SIWZ. Część II - załącznik nr 1/2 do SIWZ. Część III - załącznik nr 1/3 do SIWZ. 1.2.Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy - kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: CZĘŚĆ IV. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 27 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i wymianą butli z gazem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: Część IV - załącznik nr 1/4 do SIWZ. 1.3. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: CZĘŚĆ V. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 11 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia zajęć warsztatowych z analityki laboratoryjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: Część V - załącznik nr 1/5 do SIWZ. 1.4. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu "Podniesienie praktycznych umiejętności uczniów Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym - zwiększenie szansy na zatrudnienie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: CZĘŚĆ VI. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 23 uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki kl. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: Część VI - załącznik nr 1/6 do SIWZ. 1.5. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w tym: CZĘŚĆ VII. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 26 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie. CZĘŚĆ VIII.Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 20 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: Część VII - załącznik nr 1/7 do SIWZ. Część VIII - załącznik nr 1/8 do SIWZ. 1.6. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Szkolna Akademia Kompetencji dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: CZĘŚĆ IX. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminu certyfikującego z języka angielskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: Część IX - załącznik nr 1/9 do SIWZ. 1.7. Zakup usługi transportowej dla uczniów/uczennic zakwalifikowanych do projektu ,,Podniesienie kompetencji kluczowych uczniów oraz podniesienie kompetencji cyfrowych nauczycieli z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: CZĘŚĆ X. Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 40 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku: Część X - załącznik nr 1/10 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
Dodatkowe kody CPV:60100000-9, 60140000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla wszystkich części: Wykonawca będzie posiadał uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907, 1935, 1948), tj. zezwolenie/aktualną licencję. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia- wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla wszystkich części: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla wszystkich części: Wykonawca będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą dla danej trasy, zdolną do wykonywania zamówienia tj. posiadającą kwalifikacje zawodowe - prawo jazdy Kat. D. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin zpłaty faktury/rachunku10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Informacje zawarte we wzorach umów - Część I - załącznik nr 3/1 do SIWZ, Część II - załącznik nr 3/2 do SIWZ, Część III - załącznik nr 3/3 do SIWZ, Część IV - załącznik nr 3/4 do SIWZ, Część V - załącznik nr 3/5 do SIWZ, Część VI - załącznik nr 3/6 do SIWZ, Część VII - załącznik nr 3/7 do SIWZ Część VIII - załącznik nr 3/8 do SIWZ, Część IX - załącznik nr 3/9 do SIWZ, Część X - załącznik nr 3/10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz(dowóz/odwóz) 5 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie na trasie: a) dowóz uczniów/uczennic szkoły z Żarnowa, ul. 17 Stycznia 15 (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89, 26-300 Opoczno oraz b) odwóz uczniów/uczennic z Zakładu Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89,26-300 Opoczno (miejsca przeprowadzenia kursu) do miejsca zamieszkania: Wola Załężna -Petrykozy - Daleszewice - Trojanowice - Żarnów Łącznie jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 70 km 2. 19 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 70 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1330 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 5 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u spawacza metodą Mag 135

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz(dowóz/odwóz) 5 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na trasie: a) dowóz uczniów/uczennic szkoły z Drzewicy ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89,26-300 Opoczno oraz b) odwóz uczniów/uczennic z Zakładu Doskonalenia Zawodowego, ul. Piotrkowska 9A /ul. Piotrkowska 83-89, 26-300 Opoczno (miejsca przeprowadzenia kursu) do Drzewica, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły). Łącznie jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 44 km. 2. 19 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 44 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie836 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu 30
termin płatności faktury/rachunku 10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (odwóz) 10 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy z zajęć na kursie organizacji przyjęć okolicznościowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (odwóz) 10 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Zawodowych w Żarnowie plus opiekun grupy na trasie: a) odwóz uczniów/uczennic szkoły z Żarnowa, ul. 17 Stycznia 15 (budynek szkoły) do miejsca zamieszkania: Poraj - Niemojowice - Malków - Kołoniec - Zdyszewice -Siucice Kolonia - Feliksów - Alfonsów - Miedzna Murowana. Łącznie jeden przewóz (odwóz) nie może przekroczyć 100 km. 2. 13przewozów (odwozów) po maksymalnie 100 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1300 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu 30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 27 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy na/z kurs/u kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i wymianą butli z gazem.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 27 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicyna trasie: a) dowóz uczniów/uczennic szkoły z Drzewicy ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj: Ośrodek Szkolenia Kierowców Szóstka, ul. Piotrkowska 70 lub ul. Piotrkowska 197, 26-300 Opoczno oraz b) odwóz uczniów/uczennic z Ośrodka Szkolenia Kierowców Szóstka, ul. Piotrkowska 70 lub ul. Piotrkowska 197, 26-300 Opoczno ( miejsca przeprowadzenia kursu)do Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5(budynek szkoły). Łącznie jeden przewóz (dowóz/odwóz) nie może przekroczyć 44 km Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany liczebności uczestników. 2. 27 przewozów (dowóz/odwóz) po maksymalnie 44 km każdy. Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 1188 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram przewozów określający dokładną ilość i terminy realizacji przewozów, po podpisaniu umowy i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 11 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia zajęć warsztatowych z analityki laboratoryjnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 11 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie: a) dowóz 12 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, ul. Nowoursynowska 159 c (miejsca przeprowadzenia warsztatów z analityki laboratoryjnej); b) odwóz 12 osób ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywności, ul. Nowoursynowska 159c (miejsca przeprowadzenia warsztatów z analityki laboratoryjnej) do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły). 2.Przewidywane godziny realizacji zajęć: od 9.00 do 16.00; 4 przewozy (dowóz/odwóz wraz z postojem), na trasie: Opoczno - Warszawa - Opoczno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transpotu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz/odwóz) 23 uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia kursu operatora koparko-ładowarki kl. III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 23 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym plus opiekun grupy na trasie: Mroczków Gościnny - Zduńska Wola - Mroczków Gościnny: a) zajęcia teoretyczne: dowóz uczniów/uczennic szkoły z Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Przedsiębiorstwo Szkoleniowo- Usługowo-Handlowe "UNIVERSUM", ul. Słowackiego 7, 98-220 Zduńska Wola oraz b) zajęcia teoretyczne: odwóz uczniów/uczennic z miejsca, w którym odbywa się kurs tj.: Przedsiębiorstwa Szkoleniowo- Usługowo-Handlowego "UNIVERSUM", ul. Słowackiego 7, 98-220 Zduńska Wola do Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) oraz c) zajęcia praktyczne: dowóz uczniów/uczennic szkoły z Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły) do miejsca, w którym odbywa się kurs, tj.: Poligon Szkoleniowy, Gajewniki 5, 98-220 Zduńska Wola oraz d) zajęcia praktyczne: odwóz uczniów/uczennic z miejsca, w którym odbywa się kurs, tj.: Poligon Szkoleniowy, Gajewniki 5, 98-220 Zduńska Wola do Mroczkowa Gościnnego 8, 26-300 Opoczno (budynek szkoły). Zleceniodawca zastrzega sobie prawo zmiany liczebności uczestników. 2.Wykonawca przy określeniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za kilometr wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. 3. Jeden przewóz nie może przekroczyć 240 km czyli maksymalnie 26 przewozów (dowóz/odwóz). Łączna ilość przewozów obejmie maksymalnie 6 240 km. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilość i terminy przejazdów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów z wykonawcą na przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki kl. III oraz ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 26 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przewóz (dowóz/odwóz) 26 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie: a) dowóz 27 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie, b) odwóz 27 osób z miejsca przeprowadzenia warsztatów z obrabiarek sterowanych numerycznie do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) 2.Przewidywana liczba godzin zajęć 8; 8 przejazdów (dowozów/odwozów wraz z postojem); 3.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. 4.Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilości i terminy przewozów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów i ustaleniu harmonogramu realizacji zajęć z wykonawcą warsztatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 20 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 20 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie: a) dowóz 21 osób z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności, b) odwóz 21 osób z miejsca przeprowadzenia warsztatów z technologii żywności do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) 2.Przewidywana liczba godzin zajęć 6; 4 przejazdy (dowozów/odwozów wraz z postojem); 3.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. 4.Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram określający ilości i terminy przewozów (dowozy/odwozy) po podpisaniu umów i ustaleniu harmonogramu realizacjiz wykonawcą warsztatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminu certyfikującego z języka angielskiego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy plus opiekun grupy na trasie: a) dowóz 12 osób (uczniów/uczennic) plus opiekun grupy z Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia egzaminu, b) odwóz 12 osób (uczniów/uczennic) plus opiekun grupy z miejsca przeprowadzenia egzaminu do Drzewicy, ul. Stanisława Staszica 5 (budynek szkoły). 2.Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. Łącznie przewóz nie może przekroczyć 200 km. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczącą terminu i trasy przejazdu po podpisaniu umowy i ustaleniu terminu egzaminu z wykonawcą usługi egzaminacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Usługa transportowa obejmująca przewóz (dowóz - odwóz) 40 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przewóz (dowóz/odwóz) 40 osób (uczniów/uczennic) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie plus opiekun grupy na trasie: a) dowóz 40 osób (uczniów/uczennic) z Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) do miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących, b) odwóz 40 osób (uczniów/uczennic) z miejsca przeprowadzenia egzaminów certyfikujących do Opoczna, ul. Kossaka 1 (budynek szkoły) 2. Wykonawca przy określaniu ceny za 1 km musi uwzględnić: cenę za km wraz z postojem oraz opłatę drogową i inne opłaty przewidziane przez Wykonawcę. Łącznie przewóz nie może przekroczyć 280 km. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dotyczącą terminu i trasy przewozu po podpisaniu umowy i ustaleniu terminu egzaminu z wykonawcą usługi egzaminacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60140000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
wiek środka transportu30
termin płatności faktury/rachunku10
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.