eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU BASENU KRYTEGO W BUDYNKU NR 128 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Wrocław: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU BASENU KRYTEGO W BUDYNKU NR 128 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 63804 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE REMONTU BASENU KRYTEGO W BUDYNKU NR 128 WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPRACOWANIE PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO, UZYSKANIE POZWOLENIA NA BUDOWĘ, ORAZ WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH OBJĘTYCH PROJEKTEM ORAZ PROGRAMEM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM W BUDYNKU NR 128 - BASEN KRYTY, WSOWL PRZY UL. CZAJKOWSKIEGO 109 WE WROCŁAWIU. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik do siwz i obejmuje między innymi: Wykonanie projektu PA-B i PW części budynku - basen. Wykonanie projektu PA-B i PW części budynku - odnowa biologiczna. Wykonanie projektu wykonania nowych schodów zewnętrznych w miejsce istniejących oraz odprowadzenia wód opadowych z terenu północno zachodniego przy budynku. Projekt PB i PW przebudowy instalacji elektrycznej budynku odnowy biologicznej Przedstawienie koncepcji proponowanych rozwiązań do zatwierdzenia. Przeprowadzenie uzgodnień z inwestorem. Wykonanie kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zestawienie planowanych robót w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zbiorcze zestawienie kosztów. Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych odrębnymi przepisami. Uzyskanie pozwolenia na budowę. Uzyskanie oceny oddziaływania na środowisko w imieniu Zamawiającego. Pełnienie nadzoru autorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Ustawy Pzp w wysokości: 36.000,00 zł. (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. 2. Wykonawcy nie spełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 Ustawy Pzp). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjały technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 4.1. Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis rozdziału VIII, niezbędne do wykonania zamówienia: 4.1.1. Liczba osób 1 - Kierownik budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy w wymiarze 5 lat. 4.1.2. Liczba osób 1 - Kierownik robót elektrycznych - ma posiadać następujące kwalifikacje: doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych w wymiarze 3 lat. 4.1.3. Liczba osób 1 - Projektant - Architekt - wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze 5 lat. 4.1.4. Liczba osób 1 - Projektant - konstrukcji budowlanych - wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze 5 lat. 4.1.5. Liczba osób 1 - Projektant instalacji sanitarnych - doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze 3 lat. 4.1.6. Liczba osób 1 - Projektant instalacji elektrycznych - doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze 3 lat. Wykonawca może przedstawić do realizacji zamówienia mniejsza ilość osób niż jest przedstawiona w pkt. 4, tylko pod warunkiem, gdy spełnione są wszystkie wymogi określone dla poszczególnych osób i ich w kwalifikacji ( np. projektant posiadający uprawnienia architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane, odpowiednie doświadczenie i wykształcenie spełnia warunki określone dla pkt 4.1.3. i pkt 4.1.4). 4.2. Udokumentować wykonanie w okresie: 4.2.1. Ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech wykonanych prac projektowych, których przedmiotem były prace projektowe, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ( prace projektowe konstrukcji stalowych) objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda. 4.2.2. Ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem ( wszelkie roboty w kubaturowych obiektach sportowych), o wartości nie mniejszej niż 1 mln. każda. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 5. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł. 6. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 8. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VIII i IX siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 1.2 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenia od każdego z podmiotów. 1.3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: załącznik dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 1.4 Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu zrealizowanych przedsięwzięć obrazujących doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie: 2.1.1. Ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzech wykonanych prac projektowych, których przedmiotem były prace projektowe, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ( prace projektowe konstrukcji stalowych) objętych zamówieniem, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. każda 2.1.2. Ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch wykonanych robót, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym objętych zamówieniem ( wszelkie roboty w kubaturowych obiektach sportowych), o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł każda, z podaniem opisu zakresu wykonywanych prac, ich wartości, dat i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że były wykonywane w kubaturowych obiektach sportowych, np. referencji od inwestora. Wykaz musi zawierać co najmniej 2 realizacje jednak nie więcej niż 15 przykładów wykonanych robót. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć, na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 2.2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać minimum osoby w zakresie spełniania warunków określonych w rozdz. VII pkt. 4.1. 2.3. Wykaz dokumentów potwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, w szczególności wymienione w rozdziale VII pkt. 4.1. posiadają wymagane uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów w nim wyszczególnionych 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena wykonania projektu wraz z pozwoleniem na budowę - 10
  • 3 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/ zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego WSOWL 51-150 Wrocław ul. Czajkowskiego 109 b. 104, pok. 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii Jawnej - budynek nr 8 - pokój nr 121 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109 , 51-150 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego 2. Ogólna informacja o firmie (wg wzoru) . 3. Komplet oświadczeń (wg wzoru SIWZ). 4. Harmonogram rzeczowy realizacji zadania, który powinien obejmować minimum wykonanie zadań określonych we wzorze, przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego, tj. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia Wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów 6. Dowód wpłaty wadium 7. Wskazanie Podwykonawców oraz zakresu robót które Wykonawca zamierza im powierzyć (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie Podwykonawców 8. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających wykonawcy osoby zdolne do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.