eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych dla funkcjonariuszy/pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek podległych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63779 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Łódź: Świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych dla funkcjonariuszy/pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek podległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39585/17


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46176/17


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47075497600000, ul. ul. Lutomierska 108/112  , 91048   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 426 652 295, faks 426 652 080, e-mail zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Adres profilu: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sportowo- rekreacyjnych dla funkcjonariuszy/pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek podległych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp-2380/7/17/DS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na nielimitowanym dostępie dla uprawnionych pracowników Zamawiającego, do korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących rozmieszonych na terenie całego kraju. Maksymalnie 320 osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3.Warunki realizacji określono we wzorze umowy- Załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonującej czynności związane z realizacją usługi, tj. obsługa karnetów/abonamentów, udzielanie informacji o dostępie do usług, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i zażaleń w trakcie realizacji zamówienia. Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm. 5.W celu udokumentowania zatrudnienia osoby/osób Wykonawca w Formularzu ofertowym oświadczy, że osoba/osoby do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 3.4 SIWZ zostanie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poda na wykazie osób dane kontaktowe tej osoby/osób - imię, nazwisko, numer telefonu. 6. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia, Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie oświadczenia. Oświadczenie w formie pisemnej powinno potwierdzać fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wskazanych w wykazie osób, zawierać dane Wykonawcy oraz datę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 7.Oświadczenie, o którym wyżej mowa Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca od daty podpisania umowy, a następnie co trzy miesiące w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności związanych z realizacją usługi, tj. obsługa karnetów/abonamentów, udzielanie informacji o dostępie do usług, przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i zażaleń w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł (za każdy miesiąc) za brak zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykazanych w wykazie osób. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie. 10. W przypadku dwukrotnej zapłaty powyższej kary umownej Zamawiający uprawniony będzie do wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej nieprawidłowości. 11.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie Zamawia jacy ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. UWAGA: Na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 92600000-7
Dodatkowe kody CPV: 92610000-0, 92330000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT475080.00
Walutazł.


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
OK System,  ,  ul. Postępu 14,  02-676,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 475080,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 475080,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477960,00
Waluta: zł.


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.