eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 63755 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3400910, fax 058 5201824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych oraz przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (całkowite w okresie trwania umowy) przedstawia załącznik nr 3 do siwz. 2.Materiały eksploatacyjne oraz wszystkie elementy wchodzące w ich skład muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których produkcji użyto 100% materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie fabrykowane, nie wchodzące wcześniej w całości ani w części w skład innych materiałów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych takich samych jak użytkowany sprzęt lub równoważnych. 4. Przez równoważne materiały eksploatacyjne należy rozumieć produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/toneru, jakość wydruku, wydajność) w stosunku do zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nie regenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń a ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty jak również nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 5.Materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku/kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 5.1. Materiały eksploatacyjne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu do którego są przeznaczone monitorującym stan zasobników z tuszem/tonerem. 6. Wykonywanie przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie do siedziby Zamawiającego (bezpłatny transport) zapewniające należyte zabezpieczenie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. - po uzgodnieniu z osobą upoważnioną z ramienia Zamawiającego terminów dostaw etapowych - w godz. od 9.00 do 15.00 oraz wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez ww. osobę. 7. Materiały eksploatacyjne mają być dostarczane systematycznie, po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. 8. Zapotrzebowanie (określające ilość i asortyment materiałów eksploatacyjnych) będzie zgłaszane bezpośrednio, faksem lub telefonicznie. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia - telefonicznie: na numer (058)3400928 albo (058)3400955 lub faksem: na numer (058) 520-18-24. 9. Materiały muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami w języku polskim oraz posiadać zabezpieczenia zapewniające prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Na opakowaniach muszą być umieszczone: znak firmowy producenta umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, termin ważności materiału eksploatacyjnego, wykaz wszystkich typów drukarek, kserokopiarek, faksów, z którymi materiały eksploatacyjne są kompatybilne. 10. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość materiałów eksploatacyjnych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w punkcie 3 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605).Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać wymienionymi w siwz dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy do oferty załączone zostaną wszystkie dokumenty wskazane w siwz - w sposób i w formie określonej w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby (osób) do podpisania oferty oraz dokumentów. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 i 24 Pzp (załącznik numer 6 do siwz) - złożone formie oryginału. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 3) W przypadku oferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do oferty należy załączyć oświadczenie producentów sprzętu, w których materiały eksploatacyjne mają być używane, że produkt ten posiada ich autoryzację i w przypadku użycia tych materiałów w urządzeniach, które są na gwarancji - urządzenia te nie utracą gwarancji- złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych powyżej zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz) - złożony w formie oryginału; 2) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 4 do siwz) - złożony w formie oryginału; 3) Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik numer 2 do siwz) - złożone w formie oryginału. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie kserokopii poświadczonej przez wykonawcę, b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 4 lit. a -ma być załączone do oferty w formie oryginału. 5) W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - (załącznik numer 5 do siwz) - jeżeli dotyczy - złożone w formie oryginału; 6) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością należy do oferty dołączyć umowę spółki lub uchwałę wspólników zezwalającą wykonawcy na zawarcie umowy, jeżeli wartość oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki - art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 ze zm.) - dotyczy tylko podmiotu, który ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej. 6.2. Dokument, o którym mowa w pkt 6 (dokumenty) siwz może być załączony do oferty w postaci kopii potwierdzonej przez Wykonawcę (jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w rozumieniu art. 23 Pzp - dokument ma załączyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego - jeżeli go ww. przepis dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.oip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, ul. Dmowskiego 12, 80-264 Gdańsk-Wrzeszcz (pokój 104, I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.