Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Radom: PEŁNIENIE NADZORU AUTORSKIEGO INWESTYCJI BUDOWA NOWYCH OBIEKTÓW I OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH W RAMACH PROJEKTU ZDARZYŁO SIĘ KIEDYŚ NAD WODĄ - TRASA TURYSTYCZNA W RADOMSKIM SKANSENIE
Numer ogłoszenia: 63602 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu , ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3329281 w. 20, faks 048 3329281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU AUTORSKIEGO INWESTYCJI BUDOWA NOWYCH OBIEKTÓW I OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH W RAMACH PROJEKTU ZDARZYŁO SIĘ KIEDYŚ NAD WODĄ - TRASA TURYSTYCZNA W RADOMSKIM SKANSENIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem autorskim są: Część I Zamówienia Obiekty nowe - zaprojektowane przez ARCHIDEA Królikowski Wichliński- Architekci Sp. P. z siedzibą, ul. Więckowskiego 43/45, 90-734 Łódź. Budowa amfiteatru z lokalem wystawienniczo- konferencyjnym, Budowa pracowni konserwatorskiej z zapleczem, Część II Zamówienia: Obiekty zabytkowe - zaprojektowane przez ARbis Pracownia Projektowa Jerzy Biedroń, z siedzibą, ul. Bydgoska 2, 26-600 Radom Budowa zabytkowej zagrody okólnik (4 budynki) oraz chałupy z Solca - razem 5 obiektów, Budowa zabytkowego Traka z Molend, Budowa zabytkowego Młyna z Zofiówki napędzonego turbiną, Budowa zabytkowego Młyna z Zajączkowa na koło wodne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługę nadzoru autorskiego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Wykażą iż dysponują przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności: - W przypadku składania oferty dotyczącej Części I zamówienia - architektonicznej, - W przypadku składania oferty dotyczącej Części II zamówienia - w specjalności architektoniczno-konstrukcyjnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferty na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zamawiający po uzgodnieniu Instytucją Pośredniczącą wydłuży czas trwania projektu. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy, oznacza to, iż wykonawca ponosi ryzyko wystąpienia zmiany. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie osób wskazanych w ofercie jako wykonujących zamówienie w wyjątkowych przypadkach pod warunkiem zastąpienia ich osobami spełniającymi co najmniej takie wymagania - uprawnienia, jakie dla tych osób postawiono w SIWZ. Zmiana może nastąpić na wniosek wykonawcy po uprzedniej akceptacji przez zamawiającego zaproponowanych zmian osobowych. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych, które są objęte nadzorem autorskim. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje wydłużenie terminu wykonania prac bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy, oznacza to, iż wykonawca ponosi ryzyko wystąpienia zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
ul. Szydłowiecka 30
26-600 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu ul. Szydłowiecka 30 26-600 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru autorskiego- obiekty nowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem autorskim są: Część I Zamówienia Obiekty nowe - zaprojektowane przez ARCHIDEA Królikowski Wichliński- Architekci Sp. P. z siedzibą, ul. Więckowskiego 43/45, 90-734 Łódź. Budowa amfiteatru z lokalem wystawienniczo- konferencyjnym, Budowa pracowni konserwatorskiej z zapleczem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru autorskiego- obiekty zabytkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem autorskim są Obiekty zabytkowe - zaprojektowane przez ARbis Pracownia Projektowa Jerzy Biedroń, z siedzibą, ul. Bydgoska 2, 26-600 Radom Budowa zabytkowej zagrody okólnik (4 budynki) oraz chałupy z Solca - razem 5 obiektów, Budowa zabytkowego Traka z Molend, Budowa zabytkowego Młyna z Zofiówki napędzonego turbiną, Budowa zabytkowego Młyna z Zajączkowa na koło wodne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.