eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa wraz z montażem 300 szt. foteli widowiskowych (teatralno - kinowych) oraz wykładziny w sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury przy ul. Przykop 43 w Brodnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Brodnica: Dostawa wraz z montażem 300 szt. foteli widowiskowych (teatralno - kinowych) oraz wykładziny w sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury przy ul. Przykop 43 w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 63567 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Brodnicki Dom Kultury , ul. Przykop 43, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 49 821 42, faks 0-56 49 843 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bdk.brodnica.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem 300 szt. foteli widowiskowych (teatralno - kinowych) oraz wykładziny w sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury przy ul. Przykop 43 w Brodnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 300 szt. foteli widowiskowych (teatralno - kinowych) oraz wykładziny w sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury przy ul. Przykop 43 w Brodnicy. 2. Zakres zadania obejmuje demontaż istniejących oraz dostawę i montaż nowych foteli oraz wykładziny dywanowej na sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury. FOTELE WIDOWISKOWE: Konstrukcja nośna fotela: wykonana z litego drewna bukowego barwione lub w kolorze naturalnym, całość malowana lakierem poliuretanowym. Siedzisko: profilowane, wykonane metodą wtryskową do formy z wysokogatunkowej trudno-zapalnej pianki PU, udokumentowana (np. sprawozdanie z badań) odporność pianki siedziska na odkształcenia wg normy: PN-EN 12727:2004: min: 100.000 cykli. Oparcie : profilowane (gięte horyzontalnie) z wysokogatunkowej trudno-zapalnej pianki PU. Tapicerka: dzianina trudno-zapalna 100% poliester. Bariera ogniowa pomiędzy dzianiną a pianką oparcia i siedziska. Kolorystyka zostanie uzgodniona z Zamawiającym po wyłonieniu Wykonawcy. Podłokietniki: wykonane z litego drewna bukowego barwione lub w kolorze naturalnym. Malowane lakierem poliuretanowym. Osłona oparcia: profilowana (gięta horyzontalnie) sklejka bukowa barwiona lub w kolorze naturalnym. Grubość min. 10 mm . Malowana lakierem poliuretanowym. Osłona siedziska: ze sklejki bukowej barwionej lub w kolorze naturalnym. Grubość min. 8 mm. Malowana lakierem poliuretanowym. Mechanizm uchylny siedziska: sprężynowy (system 2 niezależnych sprężyn zatopionych piance siedziska). Elementy służące do zamocowanie siedziska wykonane z tworzywa z blokadą umożliwiającą łatwy montaż i demontaż siedziska. Numeracja foteli: (haft komputerowy), Numeracja rzędów: tabliczki mosiężne z grawerowanymi numerami, Minimalny okres gwarancji na fotele: 3 lata, Minimalny okres gwarancji na usługę zamontowania foteli: 3 lata, Pozostałe wymagania Zamawiającego: I i V rząd - siedziska o szerokości min. 57cm Wymagane warunki dodatkowe: - propozycja aranżacji sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury, - atesty na trudno-zapalność i toksyczność układu tapicerskiego złożonego z: pianki nośnej formowanej w formie i dzianiny poliestrowej, - atest trudno-zapalności i toksyczności na elementy drewniane oraz sklejkę, - atest na wytrzymałość fotela, - atest na wytrzymałość pianek poliuretanowych siedziska, - badania akustyczne: wg normy PN-EN ISO 354:2005, - model oferowanego fotela w celu weryfikacji zgodności ze SIWZ. WYKŁADZINY DYWANOWE: Typ wyrobu: materiał tkany, Skład runa: 100% poliamid, Zabezpieczenie przed brudzeniem: teflon, Klasyfikacja użytkowania: 33 komercyjne - duże natężenie ruchu, Minimalny okres gwarancji na wykładzinę: 5 lat, Minimalny okres gwarancji na usługę położenia wykładziny: 3 lata, Preferowana kolorystyka zostanie ustalona na podstawie dostarczonych wzorników po wyłonieniu Wykonawcy. Wymagane warunki dodatkowe: - wzornik zawierający próbki przedmiotowej wykładziny, - karta techniczną produktu, - atest na trudno-zapalność, - atest na antyelektrostatyczność, - atesty higieniczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch (2) dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje, co najmniej dwa (2) zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., w zakresie dostawy foteli widowiskowych (teatralno - kinowych), przy czym wartość pojedynczego zamówienia winna wynosić, co najmniej 150.000,00 PLN brutto. Należy podać ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia - wartość ubezpieczenia powinna wynosić, co najmniej 100.000 PLN brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 od pkt 1 do pkt 4, art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z poźn. zmianami - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o akceptowaniu warunków określonych w SIWZ i nie zgłaszaniu zastrzeżeń, co do przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Informacje ogólne o wykonawcy - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Zaparafowany projekt umowy - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Dotyczy foteli widowiskowych: a.) propozycję aranżacji sali widowiskowej Brodnickiego Domu Kultury, b.) atesty na trudno-zapalność i toksyczność układu tapicerskiego złożonego z: pianki nośnej formowanej w formie i dzianiny poliestrowej, c.) atest trudno-zapalności i toksyczności na elementy drewniane oraz sklejkę, d.) atest na wytrzymałość fotela, e.) atest na wytrzymałość pianek poliuretanowych siedziska, f.) badania akustyczne: wg normy PN-EN ISO 354:2005, g.) model oferowanego fotela w celu weryfikacji zgodności ze SIWZ. Dotyczy wykładziny dywanowej: a.) wzornik zawierający próbki przedmiotowej wykładziny, b.) karta techniczna produktu, c.) atest na trudno-zapalność, d.) atest na antyelektrostatyczność, e.) atesty higieniczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na mocy art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonania zadania w przypadku braku środków finansowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://brodnicabdk.bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Brodnicy, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica w pokoju 211 lub drogą pocztową na niniejszy adres.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.