eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ochrona Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-18

POZYCJA 63468

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: ochrona Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania, do kontaktów: Alicja Zielonka, ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534030, fax 022 5534001. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wz.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Szturmowa 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia trzech budynków Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz terenu przyległego wraz dwoma parkingami. Zamówienie obejmuje: - ochronę trzech budynków Wydziału Zarządzania UW; budynek A - czterokondygnacyjny, budynki B i C - sześciokondygnacyjne; - ochronę przyległego terenu rekreacyjno-ogrodowego oraz ochronę i obsługę dwóch parkingów; łączna powierzchnia 1,4 ha, parkingi na 140 miejsc, teren ogrodzony; - ochronę osób znajdujących się w budynkach i na terenie Wydziału Zarządzania UW w sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia; - obsługę szatni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia określa sekcja III.2 niniejszego ogłoszenia oraz specyfIkacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pomiędzy 60 a 211 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 25 000 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 144, poz. 1221, z późn. zm.), której okres ważności kończy się nie wcześniej niż dnia 01.04.2010 r. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia nie krócej niż od 2003 roku; b) wykonał lub aktualnie wykonuje co najmiej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, potwierdzone dokumentem od zlecającego świadczącym o należytym ich wykonaniu / wykonywaniu; Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie całodobowej ochrony osób i mienia na co najmniej 10 000 m kw. powierzchni w budynku użyteczności publicznej, realizowaną przy udziale minimum 10 pracowników ochrony, świadczoną dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, o wartości miesięcznej minimum 25 000 zł brutto; wymagany minimalny czasokres świadczenia usługi (12 m-cy) musi zawierać się w ustawowym okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania; c) w okresie trzech ostatnich lat (2003, 2004, 2005) zatrudniał na podstawie umów o pracę przeciętnie co najmniej 50 pracowników; d) dysponuje i przydzieli do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 15 osób (11 pracowników ochrony obiektów, 4 pracowników obsługi szatni), z których: - każda ma zdolność psychiczną i fizyczną do wykonywania zadań, w tym zdolność do przenoszenia obciążenia do 20 kg, nienaganną aparycję i wiek do 55 lat (rocznikowo wg stanu na rok 2006); - każda ma minimum 3-miesięczne doświadczenie (staż pracy) u tego wykonawcy; - co najnmiej 3 posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia i zostaną wyznaczone przez; wykonawcę na koordynatorów zmian, odpowiedzialnych za bezpośredni nadzór i koordynację pracy wszystkich pracowników pełniących obowiązki na danej zmianie; e) dysponuje własnym całodobowym centrum alarmowym wyposażonym w niezależne środki łączności i transportu, mogącym w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie (samochodowy patrol interwencyjny) pracownikom ochranianego obiektu, a czas przybycia ekipy interwencyjnej do zamawiającego na ul. Szturmową 1/3 nie przekracza 10 minut od chwili powiadomienia centrum alarmowego; f) dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia bezprzewodowe środki łączności wewnętrznej (minimum 7 krótkofalówek), zapewniające stałą łączność między pracownikami pełniącymi ochronę u zamawiającego, oraz środki łączności zewnętrznej, zapewniające stałą łączność z całodobowym centrum alarmowym. 4. Warunek określony w pkt l ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przynajmniej 1 raz posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości przekraczającej 50 000 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; b) w ostatnim roku obrotowym osiągnął dodatni wynik finansowy na działalności gospodarczej (zysk netto); c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 500000 zł. 5. Sposób oceny spelniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: a) warunek opisany w pkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących); b) warunek opisany w pkt 3a musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; c) warunki opisane w pkt 3b - 3f muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; d) warunek opisany w pkt 4a musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z pozostałych wykonawców musi udokumentować posiadanie we wskazanym okresie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 1/2 wymaganej (odpowiednio: 25 000 lub 50 000 zł); e) warunek opisany w pkt 4b musi spelniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (nie spełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących); f) warunek opisany w pkt 4c musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z pozostałych wykonawców musi udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1/5 wymaganej. (100 000 zł); g) podleganie wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących. 6. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych w ofercie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji prawdziwości informacji złożonych przez wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem teerminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spolecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz aktualnie wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE "; e) dokumenty potwierdzające, że powyższe usługi zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.); f) wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, który zostanie przeznaczony do realizacji niniejszego zamówienia; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - "POTENCJAŁ TECHNICZNY"; g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, roku urodzenia, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ -" WYKAZ PERSONELU"; h) licencje co najmniej 3 pracowników ochrony fizycznej wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, stwierdzające, że osoby wyznaczone na koordynatorów zmian posiadają wymagane uprawnienia; i) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - kopię złożonego do urzędu skarbowego zeznania podatkowego z podatku dochodowego związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą za ostatni rok podatkowy; j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w sekcji III.2 pkt 4a niniejszego ogłoszenia; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt b - c składa dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów ( .. ) /Dz. U. Nr 87, poz. 605./

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 85 2. wiek pracowników ochrony 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 12:15, siedziba Wydziału Zarządzania UW, pok. nr 206C.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Planowane rozpoczęcie realizacji zamówienia 17.02.2007 r 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.