eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach w ramach projektu Remont, modernizacja i wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Brzuze: Wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach w ramach projektu Remont, modernizacja i wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach.
Numer ogłoszenia: 63352 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Brzuze , Brzuze 62, 87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2701123, 2701138, faks 054 2701123, 2701138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach w ramach projektu Remont, modernizacja i wyposażenie świetlic wiejskich w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach w skład, którego wchodzą: 1. Szafa chłodnicza (wymiary 1480/800/2010 mm) - 5 szt. 2. Szafa chłodnicza (wymiary 1400/800/2010 mm) - 1 szt. 3. Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 4 szt. 4. Patelnia elektryczna - 6 szt. 5. Taboret gazowy - 5 szt. 6. Okap kuchenny - 6 szt. 7. Stół z dwiema komorami i dolna półką - 5 szt. 8. Stół roboczy z dolną półką - 3 szt. 9. Zmywarka z funkcją wyparzania - 1 szt. 10. Stoły drewniane - 32 szt. 11. Krzesła - 260 szt. 12. Air jockey - 1 szt. 13. Bilard - 1 szt. 14. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 5 szt. 15. Telewizor LCD - 1 szt. 16. Termos 20 l - 6 szt. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą specyfikacji technicznych: Część 1 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt AGD Część 2 - Dostawa wyposażenia - Meble (Krzesła) Część 3 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt RTV Część 4 - Dostawa wyposażenia - Gry Część 5 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt komputerowy Część 6 - Dostawa wyposażenia - Meble (stoły) załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiących jej integralną część. Część 1 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt AGD Opis przedmiotu zamówienia dla części I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Taboret gazowy - 5 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Okonin - 1 szt.) 2. Patelnia elektryczna - 6 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Okonin - 1 szt., Gulbiny - 1 szt.) 3. Szafa chłodnicza (wymiary 1480/800/2010 mm) - 5 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Okonin - 1 szt.) 4. Szafa chłodnicza (wymiary 1400/800/2010 mm) - 1 szt. (Gulbiny - 1 szt.) 5. Stół z dwiema komorami i dolna półką - 5 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek -1 szt., Gulbiny - 1 szt.) 6. Termos 20 l - 6 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Okonin - 1 szt., Gulbiny - 1 szt.) 7. Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 4 szt. (Żałe -1 szt., Trąbin - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Gulbiny - 1 szt.) 8. Stół roboczy z dolną półką - 3 szt. (Żałe- 1 szt., Trąbin - 1 szt., Okonin - 1 szt.) 9. Zmywarka z funkcją wyparzania - 1 szt. 10. Okap kuchenny - 6 szt. (Żałe - 1 szt., Trąbin - 1 szt., Piskorczyn - 1 szt., Giżynek - 1 szt., Okonin - 1 szt., Gulbiny - 1 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 1 Dostawa wyposażenia - Sprzęt AGD Część 2 - Dostawa wyposażenia - Meble (Krzesła) Opis przedmiotu zamówienia dla części 5: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Krzesła - 260 szt. (Żałe - 50 szt., Piskorczyn - 40 szt., Giżynek - 50 szt., Okonin - 60 szt., Gulbiny - 60 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 5 Dostawa wyposażenia - Krzesła. Część 3 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt RTV Opis przedmiotu zamówienia dla części 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Telewizor LCD - 1 szt. (Żałe - 1 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 3 Dostawa wyposażenia - Sprzęt RTV Część 4 - Dostawa wyposażenia - Gry Opis przedmiotu zamówienia dla części 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Air jockey - 1 szt. (Żałe - 1 szt.) 2. Bilard - 1 szt. (Żałe - 1 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 4 Dostawa wyposażenia - Gry Część 5 - Dostawa wyposażenia - Sprzęt komputerowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem - 5 szt. (Żałe - 5 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 2 Dostawa wyposażenia - Sprzęt komputerowy Część 6 - Dostawa wyposażenia - Meble (Stoły) Opis przedmiotu zamówienia dla części 6: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlic w Żałem, Trąbinie, Piskorczynie, Giżynku, Okoninie i Gulbinach, w skład, którego wchodzą: 1. Stoły drewniane - 32 szt. (Żałe - 10 szt., Giżynek - 10, Okonin - 12 szt.) Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 6 Dostawa wyposażenia - Stoły..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.53.00.00 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr 35 9546 0004 2003 0010 3069 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi Wykonawca dostarczy wyposażenie do siedziby Zamawiającego lub do miejsc przez Zamawiającego wskazanych, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat o minimalnej wartości 30.000 zł brutto a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz wszystkich wykonanych w tym okresie dostaw, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, terminów wykonania i odbiorców oraz referencje (minimum na połowę wykonanych dostaw) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4) stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa, 5) formularz cenowy z danymi technicznymi przy czym parametry techniczne nie mogą być niższe niż podane w specyfikacji technicznej, 6) podpisany projekt umowy wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzuze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzuze Brzuze 62 87 - 517 Brzuze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Brzuze pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.