eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Przebudowa ulicy Św. Wojciecha w Jaworznie w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni, długości ~ 632 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Jaworzno: Przebudowa ulicy Św. Wojciecha w Jaworznie w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni, długości ~ 632 m
Numer ogłoszenia: 63342 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Św. Wojciecha w Jaworznie w zakresie wykonania kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni, długości ~ 632 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odwodnienie pasa drogowego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej: a)rury PVC - U typu S-ciężkiego (rury lite z wydłużonym kielichem) o długości łącznej 631,80 m Dn 200mm, /Dz200x5,9 mm o długości 114,00 m, Dn 300mm, /Dz315x9,2 mm o długości 43,30 m, Dn 400mm, /Dz400x11,7 mm o długości 131,00 m, Dn 600mm, X - Stremam PP SN z kielichem o długości 343,50 m, b)separator koalescencyjny VL w systemie HC TC o parametrach: przepływ nominalny 250l/s; pojemność 2500 l; średnica wewnętrzna 2,70 m; długość 10,00 m. c)studnie kanalizacyjne - 19 kpl Dn 1200 mm z żelbetowym pierścieniem odciążającym z płytą nastudzienną z włazem kanałowym okrągłym o prześwicie 600 mm klasy D 400, d)studzienki odwadniające - 22 kpl z PP o średnicy 600 mm z wiaderkiem osadnikowym, i wpustem ulicznym klasy D 400 z ruchomym rusztem mocowanym, 2.W części drogowej (odtworzenie nawierzchni ulicy po robotach kanalizacyjnych): a)podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 22 cm po zagęszczeniu na powierzchni 585,30 m2, b)podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu na powierzchni 585,30 m2, c)podbudowa zasadnicza z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości warstwy 11 cm po zagęszczeniu na powierzchni 585,30 m2, d)warstwa wiążąca z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu na powierzchni 585,30 m2, e)warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu na powierzchni 585,30 m2, 3.Oznakowanie a)na czas robót wraz z tablicą informacyjną, Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Projekcie Budowlano-Wykonawczym, Projekcie oznakowania na czas prowadzenia robót, przedmiarze robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Materiały i wyroby zastosowane do zrealizowania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wymaga się wskazania: a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni lotniskowych lub z innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, odpowiedzialnego za kompleksowe prowadzenie robót, z którym bezpośrednio będzie się kontaktować inspektor nadzoru inwestorskiego, b) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub z innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz przynależącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, sprawującego stały dozór nad właściwym przebiegiem robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, c) mistrza robót drogowych oraz minimum 16 pracowników wykwalifikowanych zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: co najmniej 6 bitumiarzy, 4 brukarzy, 4 instalatorów sieci kanalizacyjnych oraz co najmniej 2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 500.000,00 zł. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową brutto i netto (wg Załącznika nr 9 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy dla całości zadania (opracowanie wyłącznie komputerowe na podstawie przedmiaru robót), w układzie zgodnym z przedmiarem robót. Opracowanie kosztorysu ofertowego wyłącznie skróconego z podziałem na rozdziały (ROZDZIAŁ I Wymagania ogólne pozycja nr 1; ROZDZIAŁ II Roboty przygotowawcze od pozycji nr 2 do pozycji nr 29; ROZDZIAŁ III Kanalizacja deszczowa od pozycji nr 30 do pozycji nr 93; ROZDZIAŁ IV Odtworzenie nawierzchni od pozycji nr 94 do pozycji nr 108 i ROZDZIAŁ V Organizacja ruchu na czas robót pozycja nr 109), zawierającego: ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach oraz ilości obmiarowe identyczne z przedmiarem robót, wysokości współczynników i krotności w danej pozycji, (np. za grubość warstw, odległość odwiezienia itp.) pełną nazwę stosowanego materiału (np. rura PCV o średnicy 315 mm, tłuczeń porfirowy itp.). Na stronie tytułowej wymienić nazwę zadania, datę opracowania, autora opracowania, wartość kosztorysu netto, podatek VAT, wartość brutto oraz stawkę roboczogodziny wraz z wysokością wskaźnika kosztów pośrednich i zysku oraz kosztów zakupu, na podstawie, których została ustalona cena jednostkowa w danej pozycji z wartością pozycji i wartością końcową całego kosztorysu. UWAGA: Wykonawca wygrywający przetarg dostarczy do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie - Działu Remontów Dróg i Mostów, przed podpisaniem umowy, drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego skróconego oraz jego wersję szczegółową opracowaną ściśle wg przedmiaru robót, ze wszystkimi wskaźnikami i nakładami R, M i S na podstawie których została obliczona cena jednostkowa w danej pozycji oraz wartość kosztorysu. 3.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej kosztów wszystkich badań laboratoryjnych zgodnie z wymaganiami SST, w tym między innymi: badania równości nawierzchni, badania płytą VSS nośności i zagęszczenia zasypki wykopów po ułożeniu kanalizacji i przykanalików (na każdym przykanaliku) oraz podbudów tłuczniowych w jezdni, chodnikach i wjazdach do posesji, badania płytą VSS nośności podłoża w korycie, badania rodzaju i składu ułożonej mieszanki bitumicznej z wykonanych odwiertów w badanej warstwie podbudowy zasadniczej, wiążącej i ścieralnej (w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru) oraz badania kamerą telewizyjną wykonanej kanalizacji deszczowej. 4.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia kosztów wykonania, zamontowania i utrzymywania w okresie realizacji remontu ulicy oraz zdemontowania po zakończeniu robót, tablicy informacyjnej w ilości szt. 1. 5.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej kosztów przeprowadzenia prób, badań i sprawdzeń oraz odbiorów technicznych robót zabezpieczających sieci, z poszczególnymi gestorami uzbrojenia. 6.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia kosztów wykonania oznakowania tymczasowego, zgodnie z zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Jaworzna projektem organizacji ruchu, utrzymywania go w okresie realizacji remontu ulicy oraz demontażu po zakończeniu robót. 7.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia kosztów płatnego dozoru uprawnionych służb, obecnych przy zabezpieczeniu ich uzbrojenia w poszczególnych branżach, tj. ENION Rejon Dystrybucji Jaworzno, TP S.A. Obszar Eksploatacji w Katowicach oraz Rozdzielnia Gazu w Chrzanowie. 8.Oświadczenie o ujęciu w cenie ofertowej na realizację przedmiotu zamówienia kosztów wykonania niezbędnych włączeń oraz wyłączeń sieci podczas zabezpieczenia kolidującego uzbrojenia teletechnicznego, energetycznego i gazowego wraz z opracowaniem harmonogramów prac i niezbędnych wyłączeń sieci, uzgodnionych u poszczególnych gestorów uzbrojenia. UWAGA: Oświadczenia wymienione w punktach 3- 8 należy złożyć na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, wejście główne, I piętro, pokój nr 10. Opłata za SIWZ: 854,00 zł brutto,na konto Getin Noble Bank nr: 30 1560 0013 2382 1801 1779 0002.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, wejście główne, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.