eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 118061D ul. Bohaterów Getta oraz nr 118062D ul. Ligocka w Piławie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Piława Górna: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 118061D ul. Bohaterów Getta oraz nr 118062D ul. Ligocka w Piławie Górnej
Numer ogłoszenia: 63308 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych nr 118061D ul. Bohaterów Getta oraz nr 118062D ul. Ligocka w Piławie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót przygotowawczych obejmujących w szczególności: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) karczowanie krzaków i podszycia, c) ścinanie drzew, d) ścinanie poboczy mechanicznie na szerokości 1 - 2m, grubość warstwy ścinanej do 20cm. 2) Wykonanie robót ziemnych obejmujących w szczególności: a) wykopy oraz przekopy (bez transportu)wykonywane mechanicznie na odkład, b) roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie z wbudowaniem ziemi w nasyp, c) wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na nasyp wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie. 3) Wykonanie odwodnienia w szczególności: a) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie fundamentowej żwirowej, b) wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych O1200mm - z rozbiórką i wykopaniem istniejącej studni betonowej. Studnia wlotowa istniejącego przepustu pod drogą, umiejscowiona na końcu rowu odwadniającego. 4) Wykonanie podbudowy w szczególności: a) koryto wykonywane na całej szerokości jezdni lub chodników głębokość koryta do 15cm. Wjazdy i ciąg drogi. Wraz z rozbiórką pozostałości istniejącej nawierzchni, b) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm. 5) Wykonanie nawierzchni w szczególności: a) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W grubość warstwy po zagęszczeniu 6cm, b) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -asfaltowej AC 5 S grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. 6) Wykonanie robót wykończeniowych w szczególności: a) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm, b) Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 60 cm z namułu, grubość namułu do 50% jego średnicy, c) lokalne uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie, uzupełnienie gruntem z korytowania, d) wykonanie ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 (B-10), ława pod korytami ściekowymi, e) ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 59x50x28cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową; koryta ściekowe przykryte płytą ażurową 59x50x14cm. 7) Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w szczególności: a) ustawienie słupów z rur stalowych O50mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami, b) przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typ A (trójkątny o boku 900mm; znaki A-7, wielkość znaków-średnie), folia odblaskowa II generacji, c) przymocowanie do gotowych słupów znaków zakazu typ B i C (okrągły O 800mm), folia odblaskowa II generacji, d) Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych typ D (prostokątny 600x750mm), folia odblaskowa II generacji. 8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2. Oprócz wymienionych w pkt. 1 Wykonawca musi wykonać także wszelkie roboty i czynności, które są niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z Projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz sztuką budowlaną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 67 9527 0007 0042 6767 2000 0002 Wadium wpłacane na rachunek Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Kasie Urzędu Miasta. Uwaga! Kasa Urzędu Miasta jest czynna w godz. 1200 - 1500. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt. 2 Ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 Ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę dróg z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 5 000m2 każda wraz z oczyszczaniem rowów i uzupełnianiem poboczy. Łączna wartość tych robót nie może być niższa niż 500 000,00zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 500 000,00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca załącza do oferty Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę(osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ eżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tej części - załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) zmiany dokumentacji technicznej, której nie dało się przewidzieć w dniu otwarcia ofert, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego, b) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, c) siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.