eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › dostawy materiałów i odczynników zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów



Ogłoszenie z dnia 2006-12-15

POZYCJA 63260

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przemyśl: dostawy materiałów i odczynników zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: automatycznego wieloparametrowego analizatora biochemicznego, wieloparametrowego analizatora immunochemicznego oraz koagulometru Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Maria Głowniak, Piotr Sura, Joanna Pydzińska, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971, e-mail: zamowieniapubliczne@114szpital.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.114szpital.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów i odczynników zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: automatycznego wieloparametrowego analizatora biochemicznego, wieloparametrowego analizatora immunochemicznego oraz koagulometru. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów i odczynników zużywalnych do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów: automatycznego wieloparametrowego analizatora biochemicznego, wieloparametrowego analizatora immunochemicznego oraz koagulometru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I - Odczynniki do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego. Pakiet II - Odczynniki i materiały do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru. Pakiet III - Zestawy odczynnikowe do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy winni przdłożyć następujące dokumenty: certyfikat zgodności CE wydany przez jednostkę notyfikowaną lub zgłoszenie o rejestrację wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracja zgodności CE sporządzona i podpisana przez wytwórcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje trzy zadania: Zadanie 1 - dostawy odczynników do badań biochemicznych, dostarczenie i wydzierżawienie automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego, szkolenie pracowników Zamawiającego celem prawidłowej obsługi aparatu, dostawa mikrokomputera. Zadanie 2 - dostawy odczynników i materiałów do badań koagulologicznych, dostarczenie i wydzierżawienie koagulometru, szkolenie pracowników Zamawiającego celem prawidłowej obsługi aparatu, dostawa mikrokomputera. Zadanie 3 - dostawy zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych, dostarczenie i wydzierżawienie Zamawiajacemu wieloparametrowego analizatora immunochemicznego, szkolenie pracowników Zamawiającego celem prawidłowej obsługi aparatu, dostawa mikrokomputera, dostawa zapasowego wieloparametrowego analizatora immunochemicznego o takich samych parametrach wraz z mikrokomputerem, bez dodatkowych kosztów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 15.600,00 PLN, w tym: Pakiet I - 10.000,00 PLN Pakiet II - 2.200,00 PLN Pakiet III - 3.400,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą jak wartość ogółem brutto złożonej oferty. 3. Posiadają niezbądną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: co najmniej dwa razy, w okresie ostatnich trzech lat poprzedzajacych termin składania ofert, wykonali (lub wykonują) samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp dostawy o odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiacym przedmiot zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy); 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające). Dopuszczalne jest wykazanie osobno dwóch dostaw materiałów i odczynników i dwóch dostaw aparatów - nie wymaga się, aby oba rodzaje dostaw były wykonane/wykonywane w jednym postepowaniu. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 95 2. Stałość ceny 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, pietro I, Sekcja Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Odczynniki do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego, wieloparametrowego aparatu biochemicznego. 1) Krótki opis: Zadanie obejmuje dostawy odczynników do badań biochemicznych wraz z dostarczeniem i wydzierżawieniem automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego oraz mikrokomputera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawy odczynników do badań biochemicznych wraz z dostarczeniem i wydzierżawieniem automatycznego, wieloparametrowego analizatora biochemicznego oraz mikrokomputera. Okres realizacji umowy - 36 miesięcy od daty podpisania umowy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 95 2. Stałość ceny 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Odczynniki i materiały do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dostawy odczynników i materiałów do badań koagulologicznych oraz dostarczenie i wydzierżawienie koagulometru wraz z mikrokomputerem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dostawy odczynników i materiałów do badań koagulologicznych oraz dostarczenie i wydzierżawienie koagulometru wraz z mikrokomputerem. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 95 2. Stałość ceny 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zestawy odczynnikowe do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowego analizatora immunochemicznego. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dostawy zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych oraz dostarczenie i wydzierżawienie wieloparametrowego analizatora immunochemicznego wraz z mikrokomputerem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dostawy zestawów odczynnikowych do badań immunochemicznych oraz dostarczenie i wydzierżawienie wieloparametrowego analizatora immunochemicznego wraz z mikrokomputerem. Wraz z analizatorem wykonawca winien dostarczyć zapasowy wieloparametrowy analizator immunochemiczny o takich samych parametrach, bez dodatkowych kosztów. Czas realizacji zamówienia - 24 miesiące. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oferty 95 2. Stałość ceny 5 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.