Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Lublin: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-14/14
Numer ogłoszenia: 63249 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-14/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych NCBiR, Program Badań Stosowanych. Część 2: Dostawa laboratoryjnych materiałów grzejnych i chłodzących. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie zaawansowanej technologicznie konstrukcji prasy silosującej o wysokim stopniu innowacyjności, NCBiR, INNOTECH w ramach ścieżki programowej In-Tech Część 3: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 4: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 5: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 7: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 8: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 9: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 10: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Część 11: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Projektu: Opracowanie i optymalizacja metod izolacji, wykrywania i identyfikacji grzybów z gatunku Talaromyces flavus, MNiSW Diamentowy Grant oraz Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER. Część 12: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Projektu: Określenie wpływu czynników Nod na proces biologicznej redukcji azotu cząsteczkowego przez bobik. Projekt OPUS nr 2012/07/B/NZ9/02430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2L do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.1 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 1.2 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta. 1.4 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania. 1.6 Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktów w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach Nr 2A - 2L do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego. Rozdział V Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.76.30.00-6, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 38.43.71.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6. Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2A - 2L do SIWZ) odpowiednio dla każdej części, na którą składana jest oferta. 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 1.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 1.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.9 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Urządzenie do monitorowania stanu mikrobiologicznego nasion na podstawie elektronicznej analizy substancji lotnych NCBiR, Program Badań Stosowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów grzejnych i chłodzących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów grzejnych i chłodzących. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie zaawansowanej technologicznie konstrukcji prasy silosującej o wysokim stopniu innowacyjności, NCBiR, INNOTECH w ramach ścieżki programowej In-Tech Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2B do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2E do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2F do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2G do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2I do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych zużywalnych. Dostawa realizowana w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2J do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Projektu: Opracowanie i optymalizacja metod izolacji, wykrywania i identyfikacji grzybów z gatunku Talaromyces flavus, MNiSW Diamentowy Grant oraz Projektu: Opracowanie innowacyjnego biopreparatu do optymalizacji procesu fermentacji metanowej odpadów organicznych, NCBiR LIDER. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2K do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych. Dostawa realizowane w ramach Projektu: Projektu: Określenie wpływu czynników Nod na proces biologicznej redukcji azotu cząsteczkowego przez bobik. Projekt OPUS nr 2012/07/B/NZ9/02430. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznik Nr 2L do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.