eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa samochodów dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji dolnośląskiej w ramach realizacji projektu Wzmocnienie skuteczności pościgu transgranicznego poprzez zakup samochodowej floty pościgowej



Ogłoszenie z dnia 2005-11-28

POZYCJA 63220

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa samochodów dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji dolnośląskiej w ramach realizacji projektu Wzmocnienie skuteczności pościgu transgranicznego poprzez zakup samochodowej floty pościgowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, do kontaktów: Małgorzata Pękalska, tel. 071/ 340 38 00, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71, e-mail: czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl, http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji dolnośląskiej w ramach realizacji projektu Wzmocnienie skuteczności pościgu transgranicznego poprzez zakup samochodowej floty pościgowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów dla jednostek i komórek organizacyjnych Policji dolnośląskiej w ramach realizacji projektu Wzmocnienie skuteczności pościgu transgranicznego poprzez zakup samochodowej floty pościgowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1. dostawa samochodów osobowych klasy średniej niższej w specjalizowanej policyjnej wersji dla przewodników z psami (OK-PIES) - 2 sztuki 2. dostawa samochodów o podwyższonych parametrach w specjalizowanej policyjnej wersji ruchu drogowego (RD) - 6 sztuk 3. dostawa samochodów osobowych (terenowych) w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK) - 4 sztuki 4. dostawa samochodów furgon w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK) - 7 sztuk. Dostawa obejmuje samochody fabrycznie nowe (rok produkcji 2006) spełniające wymagania taktyczno - techniczne oraz gwarancyjne opisane szczegółowo w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferta może być złożona na jedno, kilka lub wszystkie zadania.. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem dostawy jest Wydział Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, przy ul. Połbina 1.. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wielkość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych kwotę 130 000 euro.. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 44 000,00 PLN (całość zamówienia). Wadia na poszczególne części zamówienia zostały podane w SIWZ.. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za zrealizowaną dostawę wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. Wymaga się wystawienia faktury na każdy pojazd oddzielnie.. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy spełniają poniższe warunki i złożą oświadczenie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o przedmiocie tożsamym z przedmiotem zamówienia (dostawa samochodów osobowych i/lub furgonów - samochodów dostawczych lub/i samochodów osobowych /terenowych/ - odpowiednio do oferowanego przedmiotu dostawy *), * od Wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów osobowych wymaga się wykonania min. 2 dostaw** samochodów osobowych, analogicznie - od składających ofertę na dostawę furgonów wymaga się wykonania min. 2 dostaw** tego typu samochodów. Od wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów osobowych terenowych wymaga się wykonania min. 2 dostaw** samochodów terenowych, tj. samochodów określonych w poz. nr 4 Załącznika numer 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30.12.2003 r. Wykonawcy składający ofertę obejmującą samochody osobowe, osobowe terenowe i furgony powinni posiadać doświadczenie w realizowaniu dostaw obejmujących min. 2 dostawy** samochodów osobowych, min. 2 dostawy samochodów osobowych terenowych (****) i min. 2 dostawy** furgonów. ** nawet dostawa 1 sztuki samochodu będzie realizacją jednej dostawy w rozumieniu pkt 2 *** przy ocenie spełniania warunku określonego w pkt 2 ppkt a nie wymaga się zachowania tożsamości modelu, lecz jedynie tożsamość typu samochodów: osobowe / furgony (samochody dostawcze) / samochody terenowe. **** przy ustalaniu doświadczenia wykonawców, w zakresie zrealizowanych dostaw samochodów osobowych (terenowych), Zamawiający będzie brać pod uwagę zrealizowanie dostaw samochodów określonych w poz. numer 4 załącznika numer 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30.12.2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 005, poz. 30 z późn. zmianami) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę i wymagany jest wyłącznie od wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zmianami/), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), I.a. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów - wspólników spółki cywilnej lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960 ze zm.). (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.) I.b. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo: Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960 ze zm.). (Dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, pkt 3 i pkt 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, oraz dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (potwierdzających spełnianie warunku określonego w SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, (Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.), Załączony do oferty wykaz wykonanych dostaw i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny obejmować: a) w przypadku Wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów osobowych - min. 2 dostawy samochodów osobowych, (dostawa min. 1 sztuki samochodu będzie uważana za realizację 1 dostawy) b) w przypadku Wykonawców składających ofertę na dostawę furgonów - min. 2 dostawy tego typu samochodów. (dostawa min. 1 sztuki samochodu będzie uważana za realizację 1 dostawy) c) w przypadku Wykonawców składających ofertę na dostawę samochodów osobowych /terenowych/ min. 2 dostawy samochodów terenowych (dostawa min. 1 sztuki samochodu będzie uważana za realizację 1 dostawy) d) w przypadku Wykonawców składających ofertę obejmującą samochody osobowe, osobowe /terenowe/ i furgony - min. 2 dostawy samochodów osobowych, min. 2 dostawy samochodów /terenowych/ i min. 2 dostawy furgonów. (dostawa min. 1 sztuki samochodu będzie uważana za realizację 1 dostawy). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa - 60% parametry techniczno - użytkowe - 30 % okres udzielonej gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 128/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.01.2006, godzina 10:15, Siedziba zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, wejście od ul. Podwale 31/33, sala 213..

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodów osobowych klasy średniej niższej w specjalizowanej policyjnej wersji dla przewodników z psami (OK-PIES). 3) Zakres lub wartość: 2 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodów osobowych o podwyższonych parametrach w specjalizowanej policyjnej wersji ruchu drogowego (RD). 3) Zakres lub wartość: 6 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodów osobowych (terenowych) w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK). 3) Zakres lub wartość: 4 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa samochodów furgon w specjalizowanej policyjnej wersji operacyjno - konwojowej (OK). 3) Zakres lub wartość: 7 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.