eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa i montaż kompaktowego agregatu wody lodowej do obsługi instalacji klimatyzacji Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS Warszawa-Wola przy ul. Wrocławskiej 20, w miejsce istniejącego, uszkodzonego agregatu firmy Carierr.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Warszawa: Zakup, dostawa i montaż kompaktowego agregatu wody lodowej do obsługi instalacji klimatyzacji Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS Warszawa-Wola przy ul. Wrocławskiej 20, w miejsce istniejącego, uszkodzonego agregatu firmy Carierr.
Numer ogłoszenia: 63100 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział Wojewódzki w Warszawie , ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382647, faks 022 8281645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż kompaktowego agregatu wody lodowej do obsługi instalacji klimatyzacji Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS Warszawa-Wola przy ul. Wrocławskiej 20, w miejsce istniejącego, uszkodzonego agregatu firmy Carierr..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż kompaktowego agregatu wody lodowej do obsługi instalacji klimatyzacji Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS Warszawa-Wola przy ul. Wrocławskiej 20, w miejsce istniejącego, uszkodzonego agregatu firmy Carierr..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.23.00 - Układy HVAC .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 4. dysponują kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń, lub posiadającym odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie, potwierdzające członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego, 5. dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który będzie wykonywał prace w zakresie instalacji elektrycznych posiadającym kwalifikacje wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. (Dz. U. z dnia 21.05.2003r. Nr 89, poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1kV oraz aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne E do 1 kV. 6.Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego część III SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego III części SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do formularza ofertowego III części SIWZ. 4. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z uwzględnieniem personelu kierowniczego. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, od osoby, która będzie pełniła obowiązki Kierownika robót sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające jej członkostwo z właściwej izby samorządu zawodowego, 8.Świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. (Dz. U. z dnia 21.05.2003r. Nr 89, poz. 828) do wykonywania czynności eksploatacji urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV dla osoby, która będzie wykonywała prace instalacyjne oraz świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV. 9.Karta katalogowa agregatu wody lodowej. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 10.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 składa każdy z podmiotów. 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008, Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, pok. 408, bud. B, w godz. 830 - 1230, tel. 538-25-55, fax 828-16-45, e-mail: krzymianowskad@zus.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:15, miejsce: ZUS I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, pok. 408, bud. B, w godz. 830 - 1230, tel. 538-25-55, fax 828-16-45,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.