eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Mechaniczne oczyszczanie placów i ulic będących w zarządzie Gminy na terenie miasta Wadowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Wadowice: Mechaniczne oczyszczanie placów i ulic będących w zarządzie Gminy na terenie miasta Wadowice
Numer ogłoszenia: 63044 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne oczyszczanie placów i ulic będących w zarządzie Gminy na terenie miasta Wadowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowany czas pracy zamiatarek w trakcie realizacji zamówienia 1. UNI - TRUCK - 350 godz. 2. FUMICAR - 350 godz. 3. ZM- 7 (lub równoważna) - 850 godz. Ulice zakwalifikowane do mechanicznego oczyszczania: Lp. Nazwa ulic, placów Długość / powierzchnia 1. Pl. Jana Pawła II 550 m2 2 Pl. Jana Pawła II (od ul. Lwowskiej do ul. Krakowskiej) 150 mb 3. ul. Krakowska 260 mb 4. ul. Zatorska 250 mb 5. ul. Kościelna 150 mb 6. ul. E. Wojtyły 72,00 mb 7. ul. Sobieskiego 53 mb 8. ul. Jagiellońska 59 mb 9. ul. Spadzista 125 mb 10. ul. Lwowska (do ul. Putka) 1160 mb 11. ul. Mickiewicza (od Pl. Jana Pawła II do ul Batorego) 400 mb 12. ul. Mickiewicza (od ul. Batorego do obwodnicy) 1100 mb 13. ul. Batorego (do ronda z ul. Piłsudskiego) 480 mb 14. ul. Sikorskiego 850 mb 15. ul. Wojska Polskiego (od ronda na ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Sikorskiego) 300 mb 16. Al. M.B. Fatimskiej 850 mb 17. ul. Zielona - Podgórska 380 mb 18. ul. Poprzeczna 189 mb 19. ul. Cicha 169 mb 20. ul. Sienkiewicza 639,00 mb 21. aleja od Sienkiewicza do stacji PKP 750 m2 22. aleje na pl. Solidarności 700 m2 23. ul. Nadbrzeżna 1293 mb 24. ul. Słowackiego 651,00 mb 25. ul. Gimnazjalna 250 mb 26. Aleja Wolności 1242 mb 27. ul. Szpitalna 116,00 mb 28. ul. Sadowa 1219 mb 29. ul. Pułaskiego 250 mb 30. ul. Barska 279 mb 31. ul. M. Wadowity 627 mb 32. ul Żeromskiego 326 mb 33. ul. Topolowa 300 mb 34. ul. Chopina 522 mb 35. ul. Kochanowskiego 273 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, iż posiada (lub dysponuje) dodatkowo minimum jedną zamiatarką do zamiatania ulic typu ZM-7 lub równoważną; 2. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym - załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.4. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS - załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.5. Wykaz zaplecza technicznego niezbędnego do użycia przy realizacji zamówienia - POTENCJAŁ TECHNICZNY- załącznik nr 3 do formularza oferty na potwierdzenie warunku określonego w SIWZ. 1.6. Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - załącznik nr 4 do formularza oferty na potwierdzenie warunku określonego w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok.49 II p..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach pl.Jana Pawła II 23 34-100 Wadowice, pok.nr 7 BOM.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.