eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i/lub elektrycznej przy realizacji zadaniaPrzebudowa i rozbudowa hali sportowej w COS OPO we Władysławowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Władysławowo: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i/lub elektrycznej przy realizacji zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej w COS OPO we Władysławowie.
Numer ogłoszenia: 62962 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19394 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie, ul. Żeromskiego 52, Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i/lub elektrycznej przy realizacji zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej w COS OPO we Władysławowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i/lub elektrycznej przy realizacji zadania: Przebudowa i rozbudowa hali sportowej w COS OPO we Władysławowie Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, jako przedstawiciela Zamawiającego na budowie należy podejmowanie wszelkich decyzji zgodnie z przepisami w zakresie wykonawstwa robót budowlano - montażowych określonymi w Ustawie z dnia 7.07.1994 r - Prawo Budowlane - Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami, a w szczególności: a) utrzymywanie stałej łączności pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót, b) przekazanie wykonawcom dokumentacji projektowej, c) kontrola jakości wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także kontrola wbudowanych wyrobów, zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) kontrola zgodności wykonanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami wiedzy technicznej, e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrola terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót , f) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, g) rozstrzyganie wraz z kierownikiem budowy i z Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, h) opisywanie wniosków wykonawców robót w sprawie zmian sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej, a następnie uzgadnianie tych zmian z jednostką projektowania i Zamawiającym, i) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, podwykonawcami, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzenie wycen i kosztorysów różnicowych, j) informowanie jednostki projektowej o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót i dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień oraz egzekwowanie dodatkowych opracowań projektowych, k) organizacja i uczestnictwo w rozruchu technologicznym, l) branie udziału w komisjach technicznych oraz przeglądach gwarancyjnych, m) zawiadamianie Zamawiającego o gotowości zleconych robót do odbioru oraz uczestnictwo w końcowym odbiorze robót, n) opracowywanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy o wykonanie robót budowlanych, ustalanie terminów ich usunięcia, a także wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia za wady uznane jako nie nadające się do usunięcia, o) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, p) nadzór nad poprawnością sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, q) kontrolowanie budowy w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu (obecność powinna zostać odnotowana w Dzienniku Budowy), r) udział w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego, s) opracowanie na dzień odbioru końcowego ostatecznego rozliczenia finansowego budowy, t) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie odbioru końcowego i przeglądów gwarancyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji - INWEST WYBRZEŻE Sp. z o.o., ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 21000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 21000.00 oferta z najwyższą ceną: 34426.23
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji INWEST-WYBRZEŻE Sp. z o.o., ul. Kielecka 7, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 18000.00 oferta z najwyższą ceną: 18442.62
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.