eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotła gazowego (w kotłowni) o mocy do 50 kW i instalacji grzewczej dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego przy ul. Rynek 3 w Nowej Rudzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Nowa Ruda: Montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotła gazowego (w kotłowni) o mocy do 50 kW i instalacji grzewczej dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego przy ul. Rynek 3 w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 62913 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42349 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722257 w. 24, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotła gazowego (w kotłowni) o mocy do 50 kW i instalacji grzewczej dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego przy ul. Rynek 3 w Nowej Rudzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wewnętrznej instalacji gazowej wraz z montażem kotła gazowego (w kotłowni) o mocy do 50 kW i instalacji grzewczej dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zlokalizowanego przy ul. Rynek 3 w Nowej Rudzie. 1.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 2)Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent, pochodzenie lub normy, aprobaty lub specyfikacje techniczne i systemy odniesienia w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itd. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 3)Równoważność, o której mowa powyższej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 4)Wykonawcy udziela gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, która jest liczona od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 5)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 2.Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym i określają rodzaj prac jakie należy wykonać w celu wykonania robót na budynku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152916,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145913,70

  • Oferta z najniższą ceną: 140214,05 / Oferta z najwyższą ceną: 162057,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.