eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Stargard Szczeciński: Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna.
Numer ogłoszenia: 62840 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński , ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Rozbudowa oświetlenia drogowego. Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316110-9 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego 3. Określenie przedmiotu zamówienia Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej. W skład dokumentacji (załącznik nr 9) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Inwentaryzacja sieci energetycznej. 2) Opis techniczny- koncepcja 3) Rysunek Koncepcja. 4) Projekt: a) BIOZ b) karta wtórnika c) opinia ZUDP d) opis techniczny e) oświadczenie f) plan oświetlenia ulicznego- rysunek g) schemat zasilania szafki oświetleniowej h) umowa ENEA i) uprawnienia- projektant j) uprawnienia - II projektant k) uzgodnienie ENEA l) warunki techniczne ENEA m) zarząd dróg powiatowych- uzgodnienia n) zgoda na dysponowanie terenem 5) Przedmiar robót- PDF 6) Przedmiar ATH 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna. W skład dokumentacji (załącznik nr 9.1) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Plan sytuacyjny i trasa kabli zasilających- rysunek nr 1. 2) Schemat oświetlenia drogowego- rysunek nr 2. 3) Stalowy słup oświetleniowy +wysięgnik- rysunek nr 3 4) Opis techniczny 5) Podgląd wyników- droga 6) Przedmiar robót- pdf 7) Przedmiar ATH 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4.Lokalizacja zadania inwestycyjnego Teren gminy Stargard - miejscowość Warchlino i Kiczarowo...

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie do 20% wartości przedmiotu zamówienia, udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2. Zamawiający uzna warunek doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy wykonywaniu co najmniej 2 robót budowlanych, budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w trakcie które wykonywał roboty o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto. (wypełnić wg. załącznika nr 3).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. jedną osobą z 12 miesięcznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. (wypełnić wg załącznika nr 4). 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy wyniosło minimum 5 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 2.Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty kopie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej za wynikłe na tle prowadzenia działalności szkody na kwotę minimum 200 000 zł. Wykonawca musi załączyć do oferty poświadczenie zapłaty składki, chyba że fakt opłacenia składki polisy wynika z przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Deklarowany Okres Gwarancji na wykonane roboty. - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 2. zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. 3. zmiana terminów realizacji umowy w sytuacjach o których mowa w Rozdziale IV siwz tj: 1) wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, 2) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w terminie określonym w umowie, 3) nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 4) wstrzymania przez organy nadzoru budowlanego wykonanie robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, 5) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, np. natrafienie na nieznane obiekty archeologiczne lub elementy instalacji podziemnej, 6) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stargard, 73-110 Stargard, Rynek Staromiejski 5, pokój 303..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Gmina Stargard, 73-110 Stargard, Rynek Staromiejski 5, w sekretariacie Urzędu Gminy, pok. 215..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Warchlino rozbudowa oświetlenia początek wsi przy wjeździe do Warchlina wg dokumentacji projektowo- kosztorysowej. W skład dokumentacji (załącznik nr 9) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Inwentaryzacja sieci energetycznej. 2) Opis techniczny- koncepcja 3) Rysunek Koncepcja. 4) Projekt: a) BIOZ b) karta wtórnika c) opinia ZUDP d) opis techniczny e) oświadczenie f) plan oświetlenia ulicznego- rysunek g) schemat zasilania szafki oświetleniowej h) umowa ENEA i) uprawnienia- projektant j) uprawnienia - II projektant k) uzgodnienie ENEA l) warunki techniczne ENEA m) zarząd dróg powiatowych- uzgodnienia n) zgoda na dysponowanie terenem 5) Przedmiar robót- PDF 6) Przedmiar ATH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Deklarowany Okres Gwarancji na wykonane roboty. - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Wykonanie oświetlenia ulicznego w Kiczarowie- droga gminna. W skład dokumentacji (załącznik nr 9.1) projektowo- kosztorysowej wchodzą: 1) Plan sytuacyjny i trasa kabli zasilających- rysunek nr 1. 2) Schemat oświetlenia drogowego- rysunek nr 2. 3) Stalowy słup oświetleniowy +wysięgnik- rysunek nr 3 4) Opis techniczny 5) Podgląd wyników- droga 6) Przedmiar robót- pdf 7) Przedmiar ATH 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.