eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 w Sulejówku



Ogłoszenie z dnia 2005-11-24

POZYCJA 62675

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sulejówek: budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 w Sulejówku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Sulejówek, do kontaktów: Jolanta Sidor-Rzeszot, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7830273, 7831144, e-mail: zamowienia_publiczne@sulejowek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Sulejówek, Jolanta Sidor-Rzeszot, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 783-02-68, fax 0-22 783-51-00, e-mail: inwestycje@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Sulejówek, Jolanta Sidor-Rzeszot, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 0-22 783-02-68, fax 0-22 783-51-00, e-mail: inwestycje@sulejowek.pl, www.sulejowek.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa wielorodzinnego budynku komunalnego przy ul. Łukasińskiego 10 w Sulejówku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budynek dwuklatkowy na 12 mieszkań, budowany metodą tradycyjną, pow. zabudowy 257,74 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sulejówek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60000 euro, zakres jak w sekcji II.1). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ na wykonane przez siebie prace udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 60 m-cy licząc od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót; 3/ zrealizowali w okresie ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 4/ uzyskali średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (2002, 2003 i 2004) w wysokości większej lub równej wartości niniejszego zamówienia; 5/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, że zapłata nastąpi w dwóch etapach: I etap - do 30 grudnia 2006 r. do kwoty 610.000 zł II etap - do 28 lutego 2007 r. - pozostała kwota. Płatność będzie realizowana w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia faktur przez Zamawiającego. Podstawą do złożenia faktur będą protokóły odbioru robót objętych niniejszym zamówieniem; 6/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz założenia kosztorysowe do oferty; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, tj. 2002 r., 2003 r. i 2004 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres; 8/ informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż cena ofertowa, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 11/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 12/ kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów; 13/ polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.01.2006, cena - 100 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.01.2006, godzina 12:30, Budynek Urzędu Miasta Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej) pok.103.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.