eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Nr. sprawyOI.DS-LK-322/13/09. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Opole: Nr. sprawy: OI.DS-LK-322/13/09. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Numer ogłoszenia: 62617 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Informatyki - Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego , ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524393, faks 077 4524277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wbd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr. sprawy: OI.DS-LK-322/13/09. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: a) 11 sztuk komputerów stacjonarnych bez monitora z systemem operacyjnym wraz z klawiaturą i myszką, b). 2 sztuk komputerów stacjonarnych bez monitora z systemem operacyjnym z klawiaturą, myszką i zewnętrznym dyskiem twardym USB 2,5 . 2. Szczegółowy opis oraz minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane zostały na stronie www.bip.wbd.pl (zał.nr1_ Wykaz sprzętu_minimalne parametry) 3.Dostawa ww. sprzętu obejmować będzie: a) dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego -adres: Ośrodek Informatyki Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego,45-082 Opole, ul. Piastowska 15, sekretariat,pokój 58, tel. 0774524393,faks 0774524277 b) do ww. sprzętu dołączona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim, c). na ww. sprzęt Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: - min. 36 miesięcznej on-site z maksymalnym czasem reakcji serwisu drugi dzień roboczy, dysk twardy w razie awarii pozostaje u zamawiającego, gwarancja potwierdzona przez producenta (wymagane oświadczenie producenta)na poszczególne jednostki komputerowe,- min. 24 miesięcznej na mysz komputerową i klawiaturę oraz min. 24 miesięcznej na zewnętrzny dysk twardy USB 2,5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p. tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na mocy art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. d)Wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością (tj. nie mniejszą niż 200 000 zł brutto każda), dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki te spełniają łącznie. 3. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2(zgodnie z zał.nr 4 umieszczonym na stronie www.bip.wbd.pl) 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(zał. nr 3 umieszczony na stronie www.bip.wbd.pl ).4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (wartość każdej dostawy nie może być mniejsza niż 200 000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Zał. nr 5 dostępnym na stronie www.bip.wbd.pl) Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie i podpisanej przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wraz z pieczęcią imienną. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do dokumentów należy załączyć skuteczne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bip.wbd.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na platformie licytacyjnej zamieszonej na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem przesłać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazanie go Zamawiającemu wraz z wnioskiem Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania loginu najpóźniej 1 dzień przed terminem otwarcia licytacji. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Powyższa licytacja będzie licytacją jednoetapową. 2. Zamawiający nie określa ceny wywoławczej. 2. Licytacja rozpoczyna się od pierwszej złożonej w trakcie licytacji oferty. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 4. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 7.Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8. Minimalny krok postąpienia 100 złotych brutto. 9. Wykonawcy mogą zgłaszać wyższe postąpienia, bez konieczności respektowania zasady wielokrotności minimalnego postąpienia. 10. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o złożonych przez nich ofertach, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto ..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Informatyki WBD Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ul.Piastowska 15 45-082 Opole sekretariat pokój 58 (parter).

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 08/05/2009 godz. 11:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 08/05/2009 godz. 11:20.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: nie dotyczy.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. CENA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wypełnić i dostarczyć Zamawiającemu Ofertę cenową (zał.do Umowy)dostępną na stronie www.bip.wbd.pl z podaniem cen jednostkowych asortymentu oraz przekaże zamawiającemu Wykaz z nazwami zaoferowanego sprzętu (charakterystyka asortymentu z podaniem marki oraz producenta).Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę Oferta stanowić będzie załącznik do umowy pomiędzy stronami. Suma wartości oferowanego asortymentu, tzn. wartość przedmiotu umowy brutto musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. 2.Do momentu otwarcia licytacji wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Dopuszcza się przesłanie powyższych dokumentów drogą elektroniczną lub faksem, niezwłocznie potwierdzonych pisemnie. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazane wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości 3. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w sprawach formalnych Pani Lidia Kowal tel. 0774524144,e-mail lkowal@opole.uw.gov.pl a w sprawach technicznych Pan Witold Pluta tel.0774524482, e-mail wpluta@opole.uw.gov.pl 4.PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie, która powinna być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres Ośrodek Informatyki Wojewódzki Bank Danych Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego , ul. Piastowska 15, 45-082 Opole, Sekretariat -pok. 58 oraz opisana: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego. Nie otwierać przed dniem 28.04.2009 r. godz. 11:00.5 WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ DOSTĘPNE NA STRONIE www.bip.wbd.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.