eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji kserokopiarek użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Łodzi i jednostki garnizonu łódzkiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Łódź: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji kserokopiarek użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Łodzi i jednostki garnizonu łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 62585 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji kserokopiarek użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Łodzi i jednostki garnizonu łódzkiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych będących w użytkowaniu KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego KGP i Biura Spraw Wewnętrznych KGP. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w wymaganiach serwisowych - załącznik nr 7 CPV 50.31.31.00 -3 usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - 4 usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej z uwzględnieniem wymiany zużytych części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów na fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzeń. Wykonawca będzie dostarczał w ramach zaoferowanej ceny części zamienne, podzespoły oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do naprawy i prawidłowej eksploatacji urządzeń po cenie jednostkowej brutto przedstawionej w ofercie w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania w czasie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości i rodzaju wykonywanych usług a także typu (modelu) urządzeń wyszczególnionych w załączniku nr 2 ze względu na ciągłą rotację przedmiotowych urządzeń (wybrakowania, darowizny, użyczenia, bieżące zakupy).Wyżej wymienione zmiany nie będą powodowały zmiany warunków umowy oraz konieczności wprowadzenia aneksu do zawartej umowy. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia bezpłatnej ekspertyzy w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia lub gdy koszt naprawy przekracza 50% wartości nowego urządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. Wykonawca zobowiązany jest do zabierania opakowań po wykorzystanych częściach zamiennych, podzespołach i materiałach eksploatacyjnych zaraz po wymianie. Zużyte materiały w tym części zamienne przechodzą na własność Wykonawcy, który zobligowany jest je zabrać bezpośrednio po wymianie i postępowania z tymi materiałami, w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest do odnotowywania wszelkich napraw w książce serwisowej kserokopiarek, z wyszczególnieniem wymienionych części zamiennych, podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych. WYMAGANA GWARANCJA: - na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na wymienione części zamienne, podzespoły oraz materiały eksploatacyjne - na okres nie mniej niż 3 miesięcy - na wykonane naprawy i konserwacje sprzętu Termin wykonania każdorazowego zlecenia w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. Naprawy i konserwacje winny być realizowane w miejscu zainstalowania urządzenia. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w określonym terminie, bądź wykonania naprawy warsztatowej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na życzenie użytkownika urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych odpowiadających uszkodzonemu. W uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających wykonanie czynności w siedzibie Zamawiającego, wykonawca wykona usługę we własnym lokalu serwisowym po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Sekcja ds. Funduszy pomocowych i Zamówień Publicznych pokój 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Sekcja ds. Funduszy pomocowych i Zamówień Publicznych pokój 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.