eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja skrzyżowania ulic Skromnej, Bojszowskiej i Wolskiej w Jedlinie z zastosowaniem cichych asfaltów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-28

Bieruń: Modernizacja skrzyżowania ulic Skromnej, Bojszowskiej i Wolskiej w Jedlinie z zastosowaniem cichych asfaltów
Numer ogłoszenia: 62528 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja skrzyżowania ulic Skromnej, Bojszowskiej i Wolskiej w Jedlinie z zastosowaniem cichych asfaltów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy p.z.p. oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - zwanej dalej Prawo Budowlane, polegających na: modernizacji skrzyżowania ulic Skromnej, Bojszowskiej i Wolskiej w Jedlinie z zastosowaniem cichych asfaltów. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty nawierzchniowe, - wykonanie odwodnienia drogi, - roboty brukarskie, w tym: budowa chodnika, zjazdów, - budowa zatoki autobusowej, - wykonanie kładki dla pieszych, - elementy bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - inne roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, - wykonanie stosownych badań laboratoryjnych. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po wykonanych robotach objętych niniejszym zamówieniem wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) Kosztorys cen jednostkowych zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość (kosztorys ten zawiera przedmiar robót) - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) dokumentacja projektowa - projekt budowlany - załącznik nr 5 do SIWZ. Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: 1. Opis techniczny, 2. Orientacja, 3. Plan sytuacyjny, 4. Profil podłużny ul. Skromna (nr rys. 3), 5. Profil podłużny ul. Skromna (nr rys. 4a), 6. Profil podłużny ul. Nasypowa (nr rys. 5), 7. Profil podłużny ul. Nasypowa (nr rys. 6), 8. Profil podłużny ul. Nasypowa (nr rys. 7), 9. Profil podłużny ul. Ks. Grycmana (nr rys. 8), 10. Przekrój konstrukcyjny (nr rys. 11): - przekrój przez nowy odcinek ul. Skromnej, - szczegół poszerzenia jezdni bez krawężnika; 11. Przekrój konstrukcyjny (nr rys. 12): - przekrój przez ul. Jedlińską z zatoką autobusową, - przekrój przez ul. Nasypową; 12. Przekroje normalne (nr rys. 4): - na prostej, - na łuku; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) - załącznik nr 6 do SIWZ. Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1. Bariery ochronne stalowe, 2. Ustawienie krawężników betonowych, 3. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic oraz placów i chodników, 4. Nawierzchnia z mieszanki SMA, 5. Betonowe obrzeża chodnikowe, 6. Oznakowanie pionowe, 7. Oznakowanie poziome, 8. Parkingi i zatoki, 9. Podbudowa z tłucznia kamiennego, 10. Podbudowa z betonu cementowego, 11. Roboty ziemne, 12. Wymagania ogólne. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, dokumentacją projektową, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Miejsce wykonania robót budowlanych - skrzyżowanie ulic Skromnej, Bojszowskiej i Wolskiej w Jedlinie, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.29 - Skrzyżowania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.22.11.13 - Mosty dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym, odpowiednio: - samochód samowyładowczy 5-10 t - min. 3 szt., - ciągnik kołowy 37 kW/50 KM - min. 1 szt., - frezarka do nawierzchni drogowych z podajnikiem 2,0 m - min. 1 szt., - spycharka gąsienicowa 74kW (100 KM) - min. 1 szt., - koparka gąsienicowa 0,60 m3 - min. 1 szt., - szczotka mechaniczna - min. 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych szer. min. 6m - min. 1 szt., - skrapiarka do bitumu przewoźna z ręczną pompą 250-500 dm3 - min. 1 szt., - walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny 10 t - min. 1 szt., - walec statyczny samojezdny 15 t - min. 1 szt., - walec samojezdny wibracyjny 7,5 t - min. 1 szt., - malowarka do znakowania dróg - min. 1 szt. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). b) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej. Osoba wyznaczone na stanowisko kierownika budowy musi posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (tj. być wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Uwaga do lit. a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 2 lit. a) i b) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub łącznie wszyscy wykonawcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń - wymienione w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; 5) udzielą 48 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty - pkt. 5 ust. 5 pn. Formularz ofertowy wykonawcy - wymienione w pkt 1 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt. 6 SIWZ - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: 1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ (wraz z Kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie Kosztorysu cen jednostkowych - załącznik nr 4 do SIWZ), do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 2b do SIWZ (WYKAZ SPRZĘTU); 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane przez Prawo budowlane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - o specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub drogowej wraz z aktualnymi dla wskazanych osób zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (tj. zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Formularz przedmiotowego wykazu (do wypełnienia) stanowi załącznik nr 2c do SIWZ (WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW); 8) stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.