eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Warszawa: Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper
Numer ogłoszenia: 62525 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41381 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Imperva oraz Juniper.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia i serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń: 1.Imperva-G4 oraz stacja zarządzająca MX: 1.Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na 2 urządzenia Imperva-G4 o numerach seryjnych (1013142200089, 1013142200095) oraz stację zarządzającą MX o numerze seryjnym (0913231100242) będzie świadczone przez okres 1 roku 2.Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu po 10 dniach roboczych od momentu otrzymania uszkodzonego sprzętu od Zamawiającego. 3.Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania. 4.W ramach usługi wsparcia Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wykonywać zlecone przez Zamawiającego prace związane z wykonaniem modyfikacji konfiguracji urządzeń Imperva zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. Prace na zlecenie Zamawiającego, będą realizowane zgodnie z procedurą opisaną w Umowie i wyceniane każdorazowo według ustalonej w Umowie stawki godzinowej. Liczba godzin nie przekroczy 100 roboczogodzin, a realizacja będzie się odbywać każdorazowo na zamówienie wg faktycznych potrzeb UKNF. 2.Juniper SSG550M: 1.Wsparcie techniczne oraz serwis pogwarancyjny na urządzenia o numerach seryjnych (JN11B15C0ADB, JN11B1519ADB) będzie świadczone przez okres 3 lat. 2.Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania w trybie 9x5 z wymianą sprzętu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii (dla awarii zgłoszonych do godziny 14:00). 3.Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4.Wsparcie musi uwzględniać obsługę problemów technicznych oraz dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz dostęp do elektronicznego systemu obsługi klienta świadczonego w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASCOMP S.A., ul. Grabska 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134911,39

  • Oferta z najniższą ceną: 107477,40 / Oferta z najwyższą ceną: 134911,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.