eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych, warzywnych i mrożonek do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Kętrzyn: Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych, warzywnych i mrożonek do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 62514 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 750 31 88, faks 89 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych, warzywnych i mrożonek do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów ogólnospożywczych, przetworów owocowych, warzywnych i mrożonek do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 2.1. zestaw nr 1 - Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 1a) w ilości: 4.300 litrów i 22.725 kg, 2.2. zestaw nr 2 - Przetwory owocowe, warzywne i mrożonki (załącznik nr 1b) w ilości: 14.500 litrów i 9.350 kg. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1, 15.41.11.00-3, 15.41.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.86.32.00-7, 15.86.41.00-3, 15.61.33.00-1, 15.87.11.10-8, 15.89.00.00-3, 15.83.31.00-7, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.89.14.00-4, 15.89.10.00-0, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 03.14.21.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.30.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie konkretyzuje warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) zmiana nazwy Wykonawcy i Zamawiającego, 2) zmiana adresu siedziby Wykonawcy i Zamawiającego, 3) zmiana osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego. 2. O zmianach określonych w ust. 1 strony informują się w formie pisemnej. Zmiany określone w ust.1 pkt 2, 3 nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.strazgraniczna.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- Kancelaria Jawna - pokój 118 lub przesłać na adres: W-MOSG im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Artykuły ogólnospożywcze w ilości: 4.300 litrów i 22.725 kg. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00-1, 15.41.11.00-3, 15.41.12.00-4, 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.86.32.00-7, 15.86.41.00-3, 15.61.33.00-1, 15.87.11.10-8, 15.89.00.00-3, 15.83.31.00-7, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.89.14.00-4, 15.89.10.00-0, 15.87.12.30-5, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 03.14.21.00-9, 15.61.21.00-2, 03.21.22.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZETWORY OWOCOWE, WARZYWNE I MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przetwory owocowe, warzywne i mrożonki w ilości: 14.500 litrów i 9.350 kg. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.14.25-2, 15.33.14.23-8, 15.33.14.00-1, 15.33.11.10-1, 15.33.15.00-2, 15.33.24.00-8, 15.32.00.00-7, 15.33.22.30-5, 15.32.11.00-5, 15.32.16.00-0, 15.32.17.00-1, 15.32.10.00-4, 15.32.21.00-2, 15.89.40.00-1, 15.33.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.