eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.Modernizacja Ratusza Miejskiego w Świebodzinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja Ratusza Miejskiego w Świebodzinie
Numer ogłoszenia: 62487 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33695 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 3823007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja Ratusza Miejskiego w Świebodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Modernizacja Ratusza Miejskiego w Świebodzinie. Budynek o powierzchni zabudowy 695 m2, powierzchni użytkowej 1240 m2, kubaturze 11 240 m3 wpisany do rejestru zabytków pod nr 256. Roboty budowlane w obiekcie czynnym. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 1.1. Remont pokrycia dachowego i naprawa zniszczonych elementów konstrukcji dachu, w tym m.in.: - wymiana elementów konstrukcji dachu w ok.30%,, - łacenia dachu w ok.30%, - wymiana pokrycia dachu krytego dachówka karpiówką w 100 %.Pow. dachu ok. 1000 m2, - wykonanie rynien i rur spustowych miedzianych, - wykonanie opierzenia z blachy cynkowo-tytanowej, - wykonanie koryt spływowych dachowych o pow. ok.111 m2, - rozbiórka istniejących naświetli , -montaż przeźroczystych dachówek połaciowych o pow. ok. 18 m2. 1.2.Wzmocnienie konstrukcji budynku, w tym m.in.: - sprawdzenie naciągu istniejących ściągów dachowych oraz korekta zamocowań, - likwidacja spękań i naprawa elewacji , - wykonanie ściągów pod stropem nad parterem, - wzmocnienie ściany wschodniej i północnej. 1.3.Uporządkowanie elewacji, w tym m.in.: - likwidacja nieczynnych kabli, - przeniesienia klimatyzatora, - demontaż niektórych krat okiennych, - renowacja ścian Ratusza polegająca na całkowitym zbiciu tynków z cokołu budynku, odbiciu ok. 50 % zniszczonych tynków elewacji, wykonaniu tynków renowacyjnych oraz wykonaniu tynku elewacyjnego mineralnego barwionego w masie. Pow. ścian ok. 2000 m2, - renowacja istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie detali architektonicznych, - remont schodów wejścia głównego, wejścia do kawiarni oraz pozostałych. 1.4. Demontażu i montażu instalacji centralnego ogrzewania. 1.5.Instalacji elektrycznych, w tym m.in.: -układu zasilającego -WLZ, - tablic rozdzielczych, - instalacji oświetlenia podstawowego, bezpieczeństwa oraz gniazd wtyczkowych 1-faz. - instalacji komputerowych, - instalacji ochrony od porażeń uziemiająca i połączeń wyrównawczych, - instalacji odgromowej, - instalacji przeciwprzepięciowej. 1.6. Wykonanie prac wykończeniowych, w tym m.in.: - nowych posadzek w hallu głównym oraz w przedsionku muzeum, - renowacji istn. posadzki kamiennej w pom. recepcji muzeum , - renowacji istn. podłóg (deski) w pomieszczeniach biurowych muzeum (nr 18,19,20), - wymiany wykładziny PCV w POM. nr 16 oraz archiwum USC (nr 107,109), - ułożenia parkietu w hallu głównym na piętrze (101,111a), Sali toastów (102) oraz pomieszczeniach biurowych USC nr 105,108,110,111, 112, 113,115, - renowacji parkietu w Sali ślubów(103), pom. kierownika USC (104), biurowym (106) oraz Sali narad (116) - przełożenie, cyklinowanie, malowanie, - remontu pom. wc na parterze-wymiana armatury sanitarnej, drzwi wewnętrznych, okładzin podłogowych i ściennych oraz malowanie, - renowacji istniejącej boazerii w sali ślubów , - renowacji i konserwacji istn. stolarki drzwiowej na parterze oraz piętrze, - demontażu istniejącej boazerii na poziomie parteru, - renowacji schodów na piętro- wymiana stopnic, malowanie podstopnic, istn. balustrady, kraty oraz obudowy stropu , - renowacji stopni prowadzących z hallu na piętrze do poczekalni (115) oraz do przedpokoju (111a), - likwidacji obudowy ścian oraz barku w Sali toastów i nowej aranżacji pomieszczenia, - wykonanie i osadzenie krat okiennych w salach muzeum (8 i 9), - renowacji żeliwnego grzejnika w hallu na piętrze, - likwidacji obrzutki typu baranek w hallu na piętrze, - odnowienie istn. herbu miasta, - remontu sufitu (nr 107), - obudowy hydrantu p.poż. na piętrze (nr 101) oraz kanału wentyl (nr 104), - zabezpieczenia odkrytych fragmentów muru na piętrze zgodnie z technologią , - pokrycia tynkiem odkrytych fragmentów murów w POM. 110, 111, - likwidacji istniejących spękań na ścianach w oparciu o przedstawiona technologię, - malowania ścian i sufitów zgodnie z przedstawioną kolorystyką, - wymiany istniejących karniszy w pom. na piętrze, - wykonanie nowego barku. 1.7. Opróżnianie pomieszczeń przeznaczonych do remontu pod nadzorem pracowników Urzędu Stanu Cywilnego i Muzeum Regionalnego. 1.8. Prowadzenie nadzoru konserwatorskiego z pracami i badaniami konserwatorskimi zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.07.2008 r. i z 30.09.2008 r. 1.9. Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku biurowym, zatem należy przewidzieć realizacje uciążliwych prac po godzinach pracy Urzędu i w dni wolne od pracy. Głośne i uciążliwe prace wykonywane będą przed godziną 7:20 i po godzinie 15:20. Szczegółowy zakres robót do wykonania i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracownię Projektowo-Konstrukcyjną Hieronima Pawłowskiego z Zielonej Góry i B.P.U.H. BERMAG , zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 306/2008 z dnia 28.07.2008 r. , decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.07.2008 r. i z 30.09.2008 r. i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 17. 2.Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty ubezpieczenia budowy, koszty wywozu oraz składowania gruzu i materiałów rozbiórkowych na składowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, koszty poboru wody i energii elektrycznej, utrzymania zaplecza budowy, uporządkowanie terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy. 3.Istotne warunki realizacji zadania: 1/ Dojazd pojazdów dostawczych z materiałami i sprzętem do robót budowlanych może odbywać się do drogi manewrowej na Placu Jana Pawła II od ul. Łąki Zamkowe przez ulicę Zamkową, Wiejską. Zakaz ruchu pojazdów dostawczych po Placu Jana Pawła II poza wyznaczoną drogą z miejscem postojowym na rozładunek. 2/ Wykonawca w harmonogramie rzeczowo-finansowym przed zawarciem umowy winien uwzględnić remont pomieszczeń Ratusza poprzez remont określonych grup pomieszczeń określonych w zał. graficznym dzielącym obiekt na 15 grup pomieszczeń. Podział ten zapewni ciągłość pracy Urzędu i Muzeum oraz zapewni ograniczenie uciążliwości dla pracowników i klientów. W pierwszej kolejności remont pomieszczeń określonych jako grupa 13. 3/ Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych winien zawrzeć odrębną umowę z Zamawiającym na pobór wody i energii na cele budowy. Zamawiający proponuje zapłatę za zużycie wody i energii elektrycznej wg następującej zasady: -jako różnicę między zużyciem wody i energii elektrycznej w poszczególnych kwartałach 2008 a odpowiednio w 2009 r. i 2010. 4/ Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót i przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu Placu Jana Pawła II przed zanieczyszczeniem w postaci folii, mat itp. 5/ Zamawiający nie zabezpiecza pomieszczeń Wykonawcy na zaplecze budowy tj. magazyn itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1416529.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.H.U. MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz, Grójec Wielki 14, 64-214 Chobienice, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1416529.76
  • Oferta z najniższą ceną: 1416529.76 oferta z najwyższą ceną: 1416529.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.