eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Łomża: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 62396 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wspieramy praktyków - współpraca, nauka biznes, Profesjonalne kadry administracji podstawą sprawnie funkcjonującego państwa, których szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ 2. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 2.1 za oryginalne są uznawane materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 2.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29.ust 3 Ustawy . W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - leży po stronie Wykonawcy 2.3 za równoważne należy uznawać tonery, tusze fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym symbolu i nazwy producenta tonera, tuszu oraz jego. Produkt równoważny powinien być oznaczony na opakowaniu z nazwy, symbolu, producenta tonera, tuszu, urządzenia, do którego jest przeznaczony. Po zainstalowaniu tonera w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału) ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, w którym produkt został zastosowany. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje uznanie tonerów za wadliwe. 2.4 oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, przy czym za fabrycznie nowe będą uznane artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, nie regenerowane i bez śladów używania oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń. 2.5 materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane po 1 stycznia 2014 r. 2.6 niedopuszczalne jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 3. Gwarancja jakości: 3.1 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne 3.2 w przypadku zaoferowania Zamawiającemu równoważnych materiałów eksploatacyjnych do materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów Zamawiającego związanych z uszkodzeniem urządzenia, które wynikło na skutek zastosowania dostarczonych tonerów równoważnych w okresie obowiązywania umowy jak również w okresie 12 miesięcy od daty jej zakończenia, a także do wymiany całej dostarczonej partii równoważnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do danego urządzenia na własny koszt - na materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzenia. 3.3 w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie od odbioru pustych pojemników po dostarczonych tonerach w ciągu 14 dni od pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty: Wspieramy praktyków - współpraca, nauka biznes, Profesjonalne kadry administracji podstawą sprawnie funkcjonującego państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Bawi Spółka Akcyjna, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65396,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79838,17

  • Oferta z najniższą ceną: 31721,70 / Oferta z najwyższą ceną: 83848,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.