eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Mista Ruda Śląska z wyłaczeniem jednostek organizacyjnych na 2009 i 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-02

Ruda Śląska: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Mista Ruda Śląska z wyłaczeniem jednostek organizacyjnych na 2009 i 2010 r.
Numer ogłoszenia: 621 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Mista Ruda Śląska z wyłaczeniem jednostek organizacyjnych na 2009 i 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Mista Ruda Śląska z wyłaczeniem jednostek organizacyjnych na 2009 i 2010 r. Przedmiotem ubezpiecznia jest zadeklarowane mienie i odpowiedzialność cywilna Miasta Ruda Śląska z wyłaczeniem szkód wynikłych z czynności w ramach zadań wykonywanych przez jednostki organizacyjne i zależne Miasta, posiadania mienia przekazanego w zarząd/użytkowanie jednostkom organizacyjnym i zależnym Miasta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawijaący nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział wykonawcy, którfzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie ubezpieczeń osobowych i majątkowych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadanie ważnego zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie RP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum 1 usługę polegającą na: ubezpieczeniu mienia o wartości nie mniejszej niż 5 mln. zł. i sumy gwarancyjnej odpowiedzialności cywilnej nie niższej niż 500tyś. zł. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełniają kryteria dotyczące wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi i wskaźnika pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami na dzień 31.12.2007r. oraz na dzień 30.06.2008r. Wskaźniki powinny wynosić co najmniej 100%. spełniania warunków dokonywana będzie w systemie zero - jedynkowym, tj. spełnia niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru.2.aktualne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 124, poz. 1151 z późniejszymi zmianami) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.3.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.4.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy/usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5.oświadczenie o spełnieniu kryteriów dotyczących wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi i wskaźnika pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami na dzień 31.12.22007r. oraz na dzień .06.2008r. .Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz.Treść ogólnych warunków ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie przy realizacji zamówienia oraz treść klauzul wynikających ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl cena siwz 4,70 zł.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska pl. Jana Pawła II nr 6 pok. 129.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska pl. Jana Pawła II nr 6 pok. 129.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.