eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja węzłów cieplnych w Oddziałach POSiR w latach 2009-2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Poznań: Konserwacja węzłów cieplnych w Oddziałach POSiR w latach 2009-2010.
Numer ogłoszenia: 6218 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8357901, faks 061 8334651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja węzłów cieplnych w Oddziałach POSiR w latach 2009-2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR: 1)węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik 1 a), 2)węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w ośrodku POSiR w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 b), 3)węzła cieplnego, centrali wentylacyjnych, klimatyzatorów, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń Stadionu Miejskiego ( IV trybuna)na ul. Bułgarskiej 5/7 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik 1 c), 4) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w obiekcie 302 - wieża w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 d), 5) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w obiekcie 408 - hangar w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 e), 6) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w budynku sanitarnym Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót ( załącznik nr 1 f), 7) węzła cieplnego CO i CWU w hali B Ośrodka POSiR w Ponaniu ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z wytycznymi i przedmiarem robót (załącznik nr 1 g). Wymagany czas reakcji po telefonicznym zgłoszeniu awarii: do 2 godzin. Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach. W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub, nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia. Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy (art. 22 ustawy): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dysponują osobami (min. 1 osoba) posiadającymi aktualne energetyczne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie obsługi i konserwacji instalacji co i cwu, instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, automatyki i akpia oraz instalacji i urządzeń elektrycznych; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w punkcie 6 niniejszej SIWZ i przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, zgodnie z art. 44 ustawy - zał. nr 2 do siwz Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 3 do siwz wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem warunku z pkt 5 ppkt 2 siwz. W przypadku wykazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tychże osób. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Oferta musi zawierać: 1) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. nr 4 do siwz Forma i wymagania zamawiającego dla składanych dokumentów: Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można także w siedzibie Zamawiającego: ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań - pok. 106 i 107 lub za zaliczeniem pocztowym, za zapłatą 30,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie zamawiającego, I piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.