eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rudka wraz z budową przyłączy, miejscowościRudka, Karp, Józefin, Niemyje Skłody i Niemyje Nowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Rudka: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rudka wraz z budową przyłączy, miejscowości: Rudka, Karp, Józefin, Niemyje Skłody i Niemyje Nowe
Numer ogłoszenia: 62156 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudka , ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 0-85 730-58-52, faks 0-85 730-58-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rudka wraz z budową przyłączy, miejscowości: Rudka, Karp, Józefin, Niemyje Skłody i Niemyje Nowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rudka wraz z budową przyłączy. Przedsięwzięcie będzie realizowane w następujących miejscowościach : Rudka, Józefin, Karp, Niemyje Skłody i Niemyje Nowe. Zakres robót obejmuje: Rudka: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z kratą i przepompownią ścieków. Dane charakteryzujące przedsięwzięcie: - długość sieci wodociągowej - 398 m - długość przyłączy wodociągowych - 121,5 m - liczba przyłączy wodociągowych - 5 szt. - długość sieci kanalizacyjnej - 434 m - długość przykanalików - 61 m - liczba przykanalików - 5 szt. - liczba przepompowni ścieków - 1 szt. Sieć wodociągowa będzie wykonana z rur ciśnieniowych, kielichowych PCV O90 mm i O 110 mm oraz z rur polietylenowych O40 mm i O50 mm. Miejsce włączenia projektowanego wodociągu do istniejącej sieci znajduje się w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 681 (działka nr 760), na wysokości działki nr 1359. Przyłącza wodociągowe zostaną wybudowane do budynków usytuowanych na działkach o nr 1337, 1365, 1366, 1368 i 1369. Będą wykonane z rur polietylenowych o średnicach O 32 mm i O50 mm. Kanalizację grawitacyjną zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych PCV o średnicach O160 mm, natomiast przyłącza kanalizacyjne z rur kanalizacyjnych kielichowych PCV O110 mm. Kanalizacja tłoczna zostanie wykonana z rur PE O75 mm. Jej elementem będzie przepompownia ścieków o wydajności 28,8 m3/h. Miejscem włączenia projektowanej kanalizacji do istniejącej sieci jest studzienka znajdująca się na działce nr 1332. Przykanaliki zostaną wybudowane do tych samych budynków, co przyłącza wodociągowe. Rury wodociągowe i kanalizacyjne będą układane w wykopach o głębokości 2,5 m i szerokości do 1,5 m. Józefin: Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami i przepompownią ścieków. Dane charakteryzujące przedsięwzięcie: - długość sieci kanalizacyjnej - 1383 m - długość przykanalików - 41 m - liczba przykanalików - 3 szt. - liczba przepompowni ścieków - 1 szt. Kanalizację grawitacyjną i przykanaliki zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych. PCV o średnicach O 110 mm, O160 mm. Część tłoczna sieci zostanie wykonana z przewodów ciśnieniowych PE o średnicy O 75 mm. Do przetłaczania ścieków zastosowano przepompownię ścieków wykonaną z polimerobetonu, wyposażoną w jedną pompę o swobodnym przepływie i urządzenia sygnalizacyjne informujące o awarii. Rury kanalizacyjne będą układane w wykopach o głębokości 1,0-2,5 m i szerokości do 6 m. Karp: Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami i przepompowniami ścieków. Dane charakteryzujące przedsięwzięcie: - długość sieci kanalizacyjnej - 3871 m - długość przykanalików - 365 m - liczba przykanalików - 23 szt. - liczba przepompowni ścieków - 5 szt. Kanalizację grawitacyjną i przykanaliki zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych. PCV, PP o średnicach O 110 mm, O160 mm, O 200 mm. Część tłoczna sieci zostanie wykonana z przewodów ciśnieniowych PCV o średnicach O 65 mm i O 75 mm O 90 mm. Do przetłaczania ścieków zastosowano 5 przepompowni ścieków. Przepompownie to polimerobetonowe studnie, wyposażone w dwie pompy o swobodnym przepływie i urządzenia sygnalizacyjne informujące o awarii. Rury kanalizacyjne będą układane w wykopach o głębokości 1,0-2,5 m i szerokości do 6 m. Niemyje Skłody: Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami oraz 3 przepompowniami ścieków. Dane charakteryzujące przedsięwzięcie: - długość sieci kanalizacyjnej tłocznej- 2 370 m - długość sieci kanalizacj grawitacyjnej - 201 m - długość przykanalików - 149 m - liczba przykanalików - 11 szt. - liczba przepompowni ścieków - 3 szt. Kanalizację grawitacyjną i przykanaliki zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych. PCV o średnicach O 250 mm, O160 i O 110 mm. Część tłoczna sieci zostanie wykonana z przewodów ciśnieniowych PE o średnicach O 125 mm., O 110 mm i O 90 mm Do przetłaczania ścieków zostaną zastosowane przepompownie ścieków wyposażone w sygnalizację świetlną i akustyczną informującą o awarii. Niemyje Nowe: Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przykanalikami oraz 2 przepompowniami ścieków. Surowe ścieki sanitarne odprowadzane będą z miejscowości Niemyje Nowe do sieci kanalizacyjnej we wsi Niemyje Skłody a następnie do istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rudka. Dane charakteryzujące przedsięwzięcie: - długość sieci kanalizacyjnej tłocznej- 1320 m - długość sieci kanalizacj grawitacyjnej - 926 m - długość przykanalików - 662 m - liczba przykanalików - 22 szt. - liczba przepompowni ścieków - 2 szt. Kanalizację grawitacyjną i przykanaliki zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych. PCV o średnicach O 250 mm, O160 mm, O 200 mm, O 110 mm. Część tłoczna sieci zostanie wykonana z przewodów ciśnieniowych PE o średnicach O 90 mm, O 110 mm., Do przetłaczania ścieków zostaną zastosowane przepompownie ścieków wyposażone w sygnalizację świetlną i akustyczną informującą o awarii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.03.2010 r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki odnoszące się do posiadania wiedzy i doświadczenia uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi o wartości minimum 2 800 000 zł brutto każda. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej pięcioma koparkami, dwiema spycharkami, jednym urządzeniem do przewiertów oraz jednym dźwigiem. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uważa się za spełnione, jeżeli wykonawca: a) dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego; b) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zatrudniał średniorocznie co najmniej 30 pracowników, w tym 4 osoby personelu kierowniczego. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej uważa się za spełnionym jeżeli wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona: 1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych; b) klęsk żywiołowych, c) działania siły wyższej. 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 3) ograniczenia zakresu rzeczowego zadania; 4) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudka, ul. Brańska 13, 17-123 Rudka, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.