eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Kompleksowa usługa prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-19

Bytom: Kompleksowa usługa prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 62096 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 , Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79 w. 655, faks 032 2810270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital4.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania i dezynfekcji, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie) pościeli i bielizny szpitalnej, czyszczenie chemiczne, naprawa i konserwacja, w ilości łącznej około 160.420,50 kg przez 12 miesiące (tj. ok. 13.370 kg na miesiąc) wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu Szpitala do pralni oraz transportu czystej bielizny z pralni do Szpitala..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania przetargowego Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy zł.) płatne przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) Pieniądza - wadium uznaje się za wniesione w chwili wpływu środków na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski II O Bytom 22105012301000002213137819. Do potwierdzenia: - kopia dowodu wpłaty dołączona do oferty. Przelew należy opisać w następujący sposób: Wadium do przetargu Nr DZP - 14/2015 na kompleksową usługę prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). UWAGA !!!: w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt 2,3,4,5 - oryginał dokumentu należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych tut. szpitala, natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 5 ustawy pzp oraz art. 46 ust. 4 a) pzp. 4. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust 1 oraz ust. 1 lit. a) p z p . 5. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert (art. 46 ust 2 p z p.). 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze, co do przedmiotu jak i wartości zamówienia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje z należytą starannością kompleksową usługę prania pościeli i bielizny szpitalnej o wartości wykonanej nie mniejszej niż 300.000,00 PLN łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ, o: 1) dysponowaniu pralnią z pełną barierą higieniczną, w której będzie wykonywana usługa, wyposażoną w: a) komorę do dezynfekcji materaców, koców, poduszek, ze zintegrowaną drukarką parametrów procesu dezynfekcji, b) co najmniej jedną pralnicę tunelową zakończona prasą do prania bielizny płaskiej ogólno-szpitalnej, c) tunel do suszenia i odpylania odzieży ochronnej (finisher) w miejscu wykonywania usługi, d) park maszynowy z automatycznym systemem dozującym środki piorące i dezynfekujące, posiadający system rejestracji i archiwizacji danych: co najmniej datę i godzinę rozpoczęcia i zakończenia procesu oraz numer programu w miejscu wykonywania usługi, e) automatyczne, przelotowe urządzenie do dezynfekcji wózków transportowych między stroną brudną, a czystą pralni, w miejscu wykonywania usługi, f) agregat do czyszczenia chemicznego asortymentu, którego nie można poddać procesowi prania wodnego, 2) dysponowaniu co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu, posiadającego aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzającą, że jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej, 3) dysponowaniu drugą pralnią z pełną barierą higieniczną, posiadającą aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej i spełniającą wymagania zapisane w SIWZ w zakresie stosowania określonej technologii prania i dezynfekcji oraz wdrożenia norm jakościowych ISO i RABC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    11. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada następujące dokumenty: 1) Certyfikaty potwierdzające wdrożenie w pralni norm ISO 9001:2009, ISO 13485:2005, RABC 14065:2005, wystawione przez jednostkę akredytowaną. 2) Pozytywna opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu warunków techniczno-sanitarnych wymaganych dla pralni świadczących usługi w zakresie prania bielizny szpitalnej dla pralni w miejscu świadczenia usługi. 3) Aktualna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym samochodem do transportu brudnego i czystego asortymentu i że jest przystosowany do przewozu bielizny szpitalnej. 4) Wykonawca przedstawi opis technologii prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej, autoryzowany przez technologa producenta stosowanych środków piorących lub autoryzowanego przedstawiciela producenta stosowanych środków piorących, wraz z raportami serwisowymi potwierdzającymi nadzór nad stosowaną technologią, podpisanymi przez technologa producenta stosowanych środków piorących lub autoryzowanego przedstawiciela producenta stosowanych środków piorących, minimum 1 raport z miesiąca z ostatnich 3 miesięcy. 5) Wykaz środków piorących i dezynfekcyjnych oraz innych preparatów wykorzystywanych do wykonania usługi sporządzonych według Załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Karty charakterystyki przygotowane według aktualnych przepisów prawa (dotyczy produktów biobójczych i wyrobów medycznych). b) Dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (t. j Dz. U. 2007r. Nr 39 poz. 252 z późniejszymi zmianami) - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym lub deklaracja zdodności CE, potwierdzenie z badań o skuteczności bójczej preparatu. c) Dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107 poz. 679) - odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB, potwierdzenie z badań o skuteczności bójczej preparatu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; b) Każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1. c) Łącznie powinny być spełnione warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4, tj.: posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia; dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; spełnienie warunku dotyczącego sytuacji finansowej. 3) Uwaga: w przypadku spółek cywilnych: - dokumenty z pkt 6 lit. c SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - należy złożyć zarówno dla każdego z przedsiębiorców tworzących spółkę cywilną (w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych), jak i dla samej spółki (w zakresie podatku VAT), - dokumenty z pkt 6 lit. d SIWZ - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - należy złożyć zarówno dla każdego z przedsiębiorców tworzących spółkę cywilną, jak i dla samej spółki. 4) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5) Inne dokumenty: a) Wypełniony załącznik Nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy; b) Wypełniony załącznik Nr 1 A do SIWZ - formularz cenowy; c) Wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ - oświadczenie dot. podwykonawstwa; d) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopi potwierdzonej notarialnie; e) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ) - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Czas dostarczenia bielizny operacyjnej na pilne wezwanie - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach opisanych poniżej: 1.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony: a) Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany b) Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję c) Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany 1.2. Opis zmiany: a) termin wykonania umowy, b) sposób wykonania umowy, c) zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego; d) ustawowa zmiana podatku VAT; w takim przypadku nie jest wymagany aneks do umowy, a zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. Wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT; e) zmiany środków piorących i dezynfekcyjnych na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert za pisemną zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że cena usługi nie ulegnie zmianie; f) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; g) siła wyższa; h) inne nieistotne zmiany postanowień umowy. 1.3.Procedura wprowadzania zmian przez Wnioskodawcę: a) Opis proponowanej zmiany b) Termin wprowadzenia zmian c) Należy podać w jaki sposób, dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy. 1.4. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Kancelarii Głównej Zamawiającego. Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski niezawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 2. Ewentualne zmiany warunków umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem pkt 1.2 lit. d).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.szpital4.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom, Dział Zamówień Publicznych - pokój 33, 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom, Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działając na podstawie art. 31 c ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informujemy, że Zamawiający przez wszczęciem niniejszego postępowania przeprowadził dialog techniczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.