eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Sporządzenie wycen nieruchomości określających ich wartości w formie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-05

Brzeziny: Sporządzenie wycen nieruchomości określających ich wartości w formie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 62064 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie wycen nieruchomości określających ich wartości w formie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wycen mających na celu określenie wartości w formie operatów szacunkowych nieruchomości składających się z działek o następujących numerach ewidencyjnych: 1) działka gruntu nr 2553/4 o pow. 45 m2 wraz z naniesieniem, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Modrzewskiego 2a, będąca własnością Gminy Miasto Brzeziny, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 8628 ( cel wyceny - do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz Brzezińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej), 2) działka gruntu nr 2554/4 o pow. 38 m2 wraz z naniesieniem, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Modrzewskiego 2, będąca własnością Gminy Miasto Brzeziny, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 8398 ( cel wyceny - do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz Brzezińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej), 3) działka gruntu nr 3074/1 o pow. 190 m2 wraz z naniesieniem, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Waryńskiego, będąca własnością Gminy Miasto Brzeziny, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 9275 ( cel wyceny - określenie wartości prawa własności działki gruntu i naniesienia w celu wniesienia pozwu do sądu, stosownie do art. 231 § 2 Kodeksu cywilnego) 4) działka gruntu nr 2792/1 o pow. 321 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Reformackiej 2/4, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 10437 ( cel wyceny - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości). 5) działka gruntu nr 3155 o pow. 438 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Chryzantem 4, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 11934 ( cel wyceny - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości). 6) działka gruntu nr 3727/113 o pow. 4645 m2, położona w obrębie 8 miasta Brzeziny przy ul. Głowackiego, mająca urządzoną księgę wieczystą KW 17337 ( cel wyceny - sprzedaż na rzecz użytkownika wieczystego). 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia wyceny prawa użytkowania wieczystego działki gruntu nr 3703 o pow. 617 m2, położonej w obrębie nr 8 miasta Brzeziny, przy ul. Racławickiej 9, mającej urządzoną księgę wieczystą KW 16625, mającej na celu określenie jego wartości w formie operatu szacunkowego.( cel wyceny - wycena prawa użytkowania wieczystego nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przyjmując wartość prawa własności nieruchomości określoną 9 listopada 2009 r. dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, stosownie do postanowień art. 4 ust. 13 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości /Dz.U. z 2005 r. Nr 175, poz. 1459 ze zm./). 3. Operaty szacunkowe sporządzone zostaną w 2 egzemplarzach. 4. Wykonawca zobowiązuje się zbadać księgi wieczyste prowadzone dla lokali znajdujących się w budynku posadowionym na działce opisanej w ust. 1 pkt 4 oraz dołączyć protokoły badań tych ksiąg do operatu szacunkowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się w sprawach objętych niniejszym zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego składać pisemne wyjaśnienia, uczestniczyć w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym i sądami wszystkich instancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.