eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Remont ulicŻeromskiego, Słonecznej, Baczyńskiego, Wrzosowej, Krętej i Krasickiego w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Lubartów: Remont ulic: Żeromskiego, Słonecznej, Baczyńskiego, Wrzosowej, Krętej i Krasickiego w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 62063 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, faks 081 8552016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulic: Żeromskiego, Słonecznej, Baczyńskiego, Wrzosowej, Krętej i Krasickiego w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulic: Żeromskiego, Słonecznej, Baczyńskiego, Wrzosowej, Krętej i Krasickiego w Lubartowie obejmujący : 1) ulica Żeromskiego : - rozebranie krawężników betonowych - 448 mb, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 18 szt., - regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 3, - regulacja pionowa studzienek telefonicznych 6 szt., - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 10 cm - 207 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm - 207 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych - 1152 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych i skropienie asfaltem - 1152 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi - 80 t, - wyrównanie podbudowy chudym betonem - 6,33 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr 4 cm - 1152 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 248 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 53,4 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 251 mb, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kolorowej kostki brukowej gr 8 cm - 58,8 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 202 m2 2) ulica Krasickiego: - rozebranie nawierzchni z betonu, trylinki i płyt betonowych wraz z wywozem gruzu - 465,7 m2, - rozebranie krawężników betonowych - 283 mb, - rozebranie obrzeży betonowych 20x6 - 125 mb, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 5 szt., - regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 3, - regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 3 szt., - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 10 cm - 100 m2, - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm - 316 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych - 227 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych i skropienie asfaltem - 625 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi - 45 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr 4 cm - 632 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 283m, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 99 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 38 mb, - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 316 m2. 3) ulica Kręta : - rozebranie nawierzchni z betonu, trylinki, płytek chodnikowych i kostki brukowej wraz z wywozem gruzu - 142,65 m2, - rozebranie krawężników betonowych - 230 mb, - rozebranie obrzeży betonowych 20x6 - 48 mb, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych 4 szt., - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 20 cm - 76 m2, - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 30 cm - 214 m2, - wykonanie koryta ręcznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 94 m2, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm - 151 m2, - wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm - 120 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych - 308 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych i skropienie asfaltem - 307 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm - 188 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca) gr 6 cm - 188 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi - 16 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr 4 cm - 496 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem -227 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 102 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 - 41 mb, - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 271 m2. 4) ulica Słoneczna: - rozebranie krawężników betonowych - 307 mb, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 8 szt., - regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 9, - regulacja pionowa kratek ściekowych - 1 szt., - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 20 cm - 104 m2, - wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm - 74 m2, - wykonanie podsypki cementowo piaskowej gr. 5 cm - 20 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych i skropienie asfaltem - 768 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi - 60 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr 4 cm -768 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem -307 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 78 mb, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr 8 cm - 30 m2, - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 74 m2 5) ulice Baczyńskiego i Wrzosowa: - rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego gr 16 cm wraz z wywozem gruzu - 612 m2, - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm wraz z wywozem - 598 m2, - rozebranie nawierzchni z betonu gr. 20 cm wraz z wywozem - 151 m2, - rozebranie nawierzchni zjazdów - 81m2, - rozebranie krawężników betonowych - 818 mb, - rozebranie obrzeży betonowych - 68 mb, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 17 szt., - regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 2 szt, - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 10 cm - 111 m2, - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 634 cm - 214 m2, - wykonanie koryta mechanicznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł. 30 cm - 69 m2, - wykonanie koryta ręcznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gł 10 cm - 92 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych - 1884 m2, - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych i skropienie asfaltem - 1943 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm - 551 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca) gr 6 cm -513 m2, - wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno bitumicznymi - 115 t, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr 4 cm -2452 m2, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - 818 mb, - ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - 339 mb, - wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm - 205 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm - 157 m2, - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu do 5 cm - 776 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji, obejmującą budowę lub remont ulicy lub ulic o nawierzchni asfaltowej o łącznej powierzchni co najmniej 2 000m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - 1 osoba

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo - w przypadku wykonawców występujących wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się istotne zmiany umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca będzie spełniał warunki zmienianego podwykonawcy, w sytuacji, gdy wykonawca korzystał z jego potencjału przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej, 3) braku dostępności surowców wskazanych w projekcie budowlanym, 4) zmiany wskazanego w ofercie producenta danego materiału zastosowanego w obiekcie, 5) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, strony mogą zmienić wysokość wynagrodzenia umownego ustalonego w oparciu o ofertę wykonawcy przy zachowaniu warunków zgodnych z zasadami współżycia społecznego, 6) zmiany stawki podatku VAT, 7) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych na podstawie art. 67 pzp, c) wystąpienie w trakcie trwania umowy warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.