eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Wykonanie i dostawa druków akcydensowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku- Dzp-16/D/2009

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-04-14

Bia³ystok: Wykonanie i dostawa druków akcydensowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku- Dzp-16/D/2009
Numer og³oszenia: 62033 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie i dostawa druków akcydensowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Bia³ymstoku- Dzp-16/D/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków akcydensowych tj. druków wg wzorów MEN i podobnych, dyplomów, druków bibliotecznych w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w pkt 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 tys. euro..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy 78.19.00.00 - 78.19.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ w niniejszym postêpowaniu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególno¶ci: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom/us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy/us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spe³niania warunków: Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów bêdzie mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ. Z³o¿one na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¦WIADCZENIA: 1) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 3 do SIWZ), 2) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 4 do SIWZ), 6. DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiaj±cego warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da: - wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug/dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi/dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie - wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zamawiaj±cy uzna za dostawê/us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia wykonan± dla jednego zleceniodawcy, polegaj±c± na: - (dotyczy zadania nr 1 i 3) wykonaniu druków akcydensowych i innych podobnych na kwotê nie mniejsz± ni¿ 20 000,00 z³ - minimum 2 zamówienia w przypadku sk³adania oferty na jedno z zadañ lub na oba zadania, - (dotyczy zadania nr 2) wykonaniu druków dyplomów na kwotê nie mniejsz± ni¿: 50 000,00 z³ - min. 2 zamówienia. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 3) Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 4) Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, t³umaczenie musi byæ po¶wiadczone przez Wykonawcê..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, pokój 503, V piêtro..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, Kancelaria Ogólna, pokój 1008, X piêtro..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków akcydensowych wg wzorów MEN i podobne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków akcydensowych tj. Indeks, KARTA S£UCHACZA, Karta mieszkaniowa, Dziennik praktyk, ¦wiadectwo przygotowania pedagogicznego w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w pkt 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 tysiêcy euro..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00-9, 78.19.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków dyplomów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków dyplomów tj. Dyplom ukoñczenia studiów pierwszego stopnia, Dyplom ukoñczenia studiów pierwszego stopnia - ODPIS przeznaczony do akt, Dyplom ukoñczenia studiów drugiego stopnia, Dyplom ukoñczenia studiów drugiego stopnia - ODPIS przeznaczony do akt, Dyplom ukoñczenia jednolitych studiów magisterskich, Odpis dyplomu w jêzyku angielskim , SUPLEMENT DO DYPLOMU, ¦wiadectwo ukoñczenia studiów doktoranckich, ¦wiadectwo ukoñczenia studiów podyplomowych itp. w ilo¶ciach wymaganiach okre¶lonych w pkt 3 SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 tysiêcy euro..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00-9, 78.19.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków bibliotecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków bibliotecznych tj. druk etykiety na ksi±¿ki, rewersy biblioteczne, deklaracje dla wypo¿yczalni. Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 tysiêcy euro..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00-9, 78.19.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.