eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli wraz z montażem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Lublin: Dostawa mebli wraz z montażem.
Numer ogłoszenia: 62001 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359261, fax 081 53 59 261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z montażem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli takich jak: 1) biurko komputerowe 75/120/60 8 szt. 2) biurko komputerowe 75/140/70 7 szt. 3) biurko komputerowe 75/50/60 11 szt. 4) biurko komputerowe 75/75/50 11 szt. 5) blat kuchenny 290/61/2,8 1 szt. 6) blat kuchenny 60/61/2,8 2 szt. 7) fotel typu PILEA* 8 szt. 8) komoda 100/130/40 1 szt. 9) komoda 120/120/50 2 szt. 10) komoda 120/130/50 1 szt. 11) komoda dziecięca typu MAMMUT * 1 szt. 12) komoda z szufladami i szafkami 120/120/40 1 szt. 13) komoda z szufladami 120/120/40 2 szt. 14) kontener na kółkach z szufladami 48 szt. 15) krzesełko dziecięce typu MAMMUT * 2 szt. 16) krzesło składane HM-99007HF* 85 szt. 17) krzesło metalowe typu ISO CHROME* 65 szt. 18) lada 110/200/40 1 szt. 19) lada 115/140/50 1 szt. 20) nadstawka do szafy aktowej 88 szt. 21) półka 154/104/32 1 szt. 22) półka na klawiaturę 135 szt. 23) półka wisząca 12 szt. 24) słupek z szafkami 70/150/40 3 szt. 25) sofa dwuosobowa typu EKTORP* 1 szt. 26) stolik dziecięcy typu MAMMUT * 1 szt. 27) stolik okolicznościowy 90/50/60 4 szt. 28) stolik 140/90/75 8 szt. 29) stolik szkolny 140/90/75 10 szt. 30) stół 200/45/75 1 szt. 31) stół rozkładano - rozsuwany 1 szt. 32) szafa aktowa dwudrzwiowa 51 szt. 33) szafka 120/65/30 1 szt. 34) szafka 50/100/40 2 szt. 35) szafka 800/75/35 2 szt. 36) szafka kuchenna stojąca 85/50/60 1 szt. 37) szafka kuchenna stojąca z szufladami 85/60/60 6 szt. 38) szafka kuchenna stojąca pod zlew 85/80/60 1 szt. 39) szafka kuchenna wisząca 70/50/30 1 szt. 40) szafka kuchenna wisząca 70/60/30 2 szt. 41) szafka kuchenna wisząca 70/80/30 4 szt. 42) szafka rtv duża z żaluzją190/70/50 4 szt. 43) witryna 185/80/40 3 szt. Szczegółowy opis ww. mebli zawarty jest w dodatku nr 1 do s.i.w.z. Określony przez Zamawiającego kolor poszczególnych mebli służy przybliżeniu kolorystyki wymaganej przez Zamawiającego. Ostateczny odcień danego koloru uzgadniany będzie z wybranym Wykonawcą. Zamawiający wymaga, aby materiały użyte do produkcji mebli (płyty laminowane, pilśniowe, obrzeża płyt) spełniały wymagania określone dla klasy higieniczności E1. 3. Poza tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) na wszystkie dostarczone meble udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Przy czym gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego i Wykonawcę, b) zobowiązał się do podjęcia działań naprawczych w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o zaistniałym uszkodzeniu (usterki). Wykonawca może być powiadamiany: telefonicznie, droga faksową, pisemnie. Zgłoszenia telefoniczne potwierdzane będą faksem lub pisemnie, c) zapewnił bezpłatne naprawy gwarancyjne lub wymiany reklamowanego elementu będącego na gwarancji w ciągu 5 dni roboczych. d) dostarczył wraz z meblami dokument gwarancyjny. Całość mebli objęta przedmiotem zamówienia będzie dostarczona w kilku dostawach do budynków położonych w: - Świdniku ul. Cisowa 27/20 - Świdniku ul. Adama Mickiewicza 5 - Bychawie ul. Piotra Ściegiennego 25 - Lublinie ul. Radości 13 - Lublinie ul. Lotnicza 8 - Lublinie ul. Koryznowa 2b - Lublinie ul. Garbarska 20 - Lublinie ul. Konrada Wallenroda 4d - Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 78 - Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 76 Łączną ilość poszczególnych mebli, z podziałem na określone lokalizacje zawiera Tabela nr 2 znajdująca się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1 do s.i.w.z.. Obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalanie daty dostawy, z osobami potwierdzającymi dostawy wymienionymi w Tabeli nr 1 znajdującej się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dodatek nr 1 do s.i.w.z.). Wszystkie meble objęte zamówieniem powinny być dostarczone i zmontowane w ciągu pięćdziesięciu dni od udzielenia zamówienia (podpisania umowy). Meble powinny być dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy. Rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego należeć będzie także do obowiązków Wykonawcy, a koszty z tym związane powinny być wliczone w cenę mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.51 - Szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.12.22.00 - Lady Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.20.00 - Lady Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli, każda z nich o wartości co najmniej 100 000 zł (brutto). Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych mebli w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy. Warunek, dotyczący rodzaju dostawy zostanie spełniony, jeśli przedmiotem każdej z wykonanych dostaw były co najmniej dwa asortymenty z listy mebli (§ 3 ust 2 s.i.w.z.) wymaganych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej s.i.w.z. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w § 6 s.i.w.z. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę. 2. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: Wykonawca powinien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w s.i.w.z., a w szczególności w dodatku nr 1 do s.i.w.z.(szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiajacy wymaga, aby materiały użyte do produkcji mebli (płyty laminowane, pilśniowe, obrzeża płyt) spełniały wymagania określone dla klasy higieniczności E1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, każdy z Wykonawców powinien wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [zgodnie z formularzem stanowiącym dodatek nr 6 do s.i.w.z.]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagany warunek określony w § 5 ust. 1 pkt 2 s.i.w.z., Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje [wg dodatku nr 5 do s.i.w.z.]. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć: a) oświadczenie, że materiały użyte do produkcji mebli (płyty laminowane, pilśniowe, obrzeża płyt) spełniają wymagania określone dla klasy higieniczności E 1 i że Wykonawca posiada na te materiały świadectwa (atesty) potwierdzające klasę higieniczności E1; b) katalog lub zdjęcie mebli wymienionych w poz. 7,11,15,16,17,25,26 formularza cenowego znajdujacego się w dodatku nr 3 do s.i.w.z. (tylko w przypadku jeśli Wykonawca zaoferuje meble równoważne).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, pok. 27.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, I piętro, pok. 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.